جلسه هفتم مشاوره

دیشب جلسه هفتم  رو با دکتر ست کردم  ،‌ راجب  همه موضوعات این یه ماه که پیش اومده بود و اینجا نوشته بودم ، صحبت کردم . راجب استاد و تفریح هام و تغییر روحیه م ، راجب تکلیف نامه مامان . دکتر خیلی ذوق کرد و خوشحال شد . راجب استاد گفت ، خوبه ، ولی باید همینطور که بودی ادامه بدی و سعی کنی به موضوع دل نبندی که اگه خبری نبود ، سرخورده نشی . گفت اگه مستقیما ازت چیزی پرسید جواب بده اگه نه با همین فرمون تایید و لبخند ادامه بده . گفت ایشون شماره تورو داره و اگه بخواد حرفی بزنه خیلی کار شاقی نیس . و باید ببینیم چی میشه . شماره همدیگه رو بخاطر حضور تو گروه قلم چی و مشورت کاری داریم . و یکی دو بار پیام تبریک عید داشتیم فقط . 


راجب تکلیف مامان هم از حس و حالم پرسید و من گفتم اگرم مامانم نقصی میذاره من درصد بالایی ش رو میتونم بخاطر نوع شرایط زندگی مامان ، درک کنم.  چون اون هم یه جور قربانی بوده و شاید رشد نکرده که بخواد الان چیزی باشه که من انتظار دارم . 

و به عنوان تکلیف قرار شد نامه از مامان به خودم بنویسم.  راستش  هیچ ذهنیتی ندارم فعلا . چون بالاخره بین مادر و دختر همیشه تعامل زیاده ، حتی اگه با اختلاف نظر همراه باشه و حرف نگفته ای نمیمونه زیاد . واقعا نمیدونم مامان قراره چی بنویسه برام .


موضوعات  ریز ریز و سوال هایی داشتم که پرسیدم و خلاصه وار مشورت گرفتم . 


برای این هفته کلی تمرین طراحی دارم . خدا کنه برسم همه رو عالی انجام بدم . 


راستی یه پیشنهاد دارم از یه دوست که میخواد هنرجو من بشه . قراره از اردیبهشت  هزینه پرداخت کنه و من مجازی طراحی آموزشش بدم . 

یه پیشنهاد کلاس خصوصی زبان هم دارم . 

امیدوارم  دوتاش اوکی بشه . واقعا هزینه هام بالا رفته . حداقل  کمی ذهنم از بعضی هاش سبک میشه .  مخصوصا  اون کلاس خصوصی.  


یه ایده هنری برای دلم دارم که به موقعش ازش مینویسم . یه کاری که چند ساله دوس داشتم انجام بدم و هی عقب انداختم . فکر کنم وقتش رسید . 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته جمعه 25 فروردین 1402 ساعت 19:47

خیلی خوبه که جلسات مشاوره رو میری

ممنونم آره دیگه باید ادامه بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد