خواب زیر آسمون

بچه‌ها باورتون میشه من الان تو حیاط مون  خیره به آسمون دراز کشیدم و دارم چند تا ستاره رو میشمارم . 

بوی کباب میاد از اطراف 

هوا بیرون خونه زیر آسمون عالی و رو به سردی میره ‌ .

خواهرزاده  و خانمش گفتن خاله میای تو حیاط بخوابیم ، خونه گرمه . منم از خدا خواسته . حالا کیییف کردم . میخوام امشب رو غنیمت بشمارم . و این آخرین اتفاق قشنگ سال ۱۴۰۱ رو ثبت کنم . 

یکی از دلخواسته هام به واقعیت بدل شد . 

خیلی ذوق دارم .. 

وای نمیدونید چه بو کباب خوشمزه ای میاد . 

اونقدر به آسمون زل میزنم تا خوابم ببره . 

امسال حتما سال بهتری خواهد بود . 

نظرات 5 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 13:31

امیدوارم تا آخر سال دونه دونه به تمام آرزوهات برسی

الهی همه مون

عابر سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 22:31

سلااام ، خوش باشی انشالله همیشه به کامت بچرخه چرخ روزگار همه آرزوهات زودِ زود تیک بخوره سال نو مبارک

منم برات آرزوی قشنگ ترین ها رو دارم عابر جانم

صبا سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 15:53 http://gharetanhaei.blog.ir

یوهو دلخواسته ش محقق شد

آره کاملا یهویی

همساده سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 13:10

سلام ساره جان .
ما در منطقه کوهستانی هستیم و بخاری روشنه و سرده.
ان شاالله یه روزی توی شهر سردسیری خونه بخری چون واقعا گرمای جنوب کلافه کننده اس ما فامیلهای زیادی در خوزستان داریم و اونجا می دونم که چقدر گرمه.
امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی و در کنار خانواده ات به خوشی زندگی کنی و دغدغه هات کمتر بشن

سلام همساده جان
خدا از دهنت بشنوه
آره اینجا همه سال گرمه
حالا امسال این یه هفته آخر خیلی حال داده به ما ، هوا حتی سرما داره ، چیزی که سالهاست نداشتیم
شکر خدا
برا شما هم سال خیلی خوبی باشه الهی

فرشته سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 03:19

عیدت مبارک عزیزم

عید شما هم مبارک فرشته جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد