ایستگاه قطار

حال خوب و بد ساعات آخر سال رو همه مون تجربه کردیم . یه حال مسخ و بدون تعریف .

من از حال دلم میگم به تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ 

اصلا نمیخوام مروری کنم بر آنچه گذشت و نمیخوام حرفی بزنم از آنچه خواهیم دید ‌ .


میخوام یه چیزی رو بیشتر از همه تمرین کنم ، بهتر شدن و بهتر شدن . 

دل آشوب این چند روز آخر منو با یه بغض بزرگ خفه کرده که دیروز عین رعدوبرق،  تو یه لحظه جوری شکست و هق زد و ابر تاریکی رد شد و رفت .

هنوز هوای دلم ابریه اما هوا همیشه صاف میشه و شب هم صبح .


این چند روز خیلی شلوغ بودم به کارای خونه و اصلا حتی ساعتی نتونستم  طراحی کنم و بعید میدونم بتونم تکلیف جلسه بعد رو آماده کنم . چون مهمان چند روزه داریم و همه وقتم به پذیرایی  و اضافه کاری ها میگذره . 

خیلی از دستم کار کشیدم .

گفتم دست ...

من این دست ها رو حالا حالاها لازم دارم ، باید کارای هنری زیادی تا آینده طولانی انجام بدم . 

شاید بپرسید طولانی؟

مگه تو از عمر طولانی عاجز و خسته نبودی؟

آره هنوزم هستم . 

بگذریم ....

باید خیلی مراقب این دست و بدن باشم ، باید ایستگاه های زیادی از این قطار به اون قطار سوار بشم . 

قطار فعلا توقف نداره .

فعلا ایستگاه آخری نیس . 

و باید هر بار قوی تر از قبل و تو یه مسیر جدید به راهم ادامه بدم . حتی گاهی هرکس که نخواد سوار بشه من ساکم رو بردارم و برم و بخاطر اون تو ایستگاه معطل نشم . 



پ. ن 

گاهی شنیدن صداتون ، حتی یه پیام ساده احوالپرسی  ، حتی یه تک زنگ ، میتونه آدم های زندگی تون رو خیلی خوشحال کنه و یا حتی از حال بدی نجات بده ، اونو  دریغ نکنید . 

شاید کسی گوشه ای از زندگی ، دل به محبت و توجه شما بسته باشه . 


پ . ن 

جای پدر خالی ست . نبودنش به سختی باور میشه . 


پ . ن 

چه حال افتضاحی داری ساره.  

داری ساعت های آخر سال رو به جون کندن از خودت ، سر میکنی . 

چقدر پوست کندن سخته . 


پ . ن

خیلی دارم سعی میکنم خوب بشم و سال جدید رو واقعا با حال خوب شروع کنم . 

امیدوارم همه مون از این سال بسیار بسیار سخت ، به یه سال روون و ساده تر وارد بشیم . 




بهترین اتفاقات و

آروم ترین لحظات 

نصیب دل همه مون . از ته دلتون بگید آمین . 




نظرات 2 + ارسال نظر
نفیسه سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 22:45

عزیزم حال خوش و تن سلامت و تجربه های شیرین رو برات در سال جدید آرزو میکنم

ممنونم عزیزم
همچنین

رعنا دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 17:26

سلام ساره‌جان.
خوبی؟
عیدت پیشاپیش مبارک.
همیشه تغییرکردن سخته. آدم وسط راه گاهی کم می‌آره؛ ولی نباید ولش کنه. ا. من فکر کردم تنها منم که نرسیدم به کارم.
از حال بد باید درس گرفت و کم‌کم باید به حال خوب تبدیلش کرد.

سلام رعنا جان خوبم عزیزم
عید شما هم مبارک باشه
انشاالله امسال به خوشی سر بشه و همه تلخی ها رو پاک کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد