بچه ها کسی نمیدونه چرا جیمیل من‌ پیام ها تو صف  می‌مونن و ارسال نمیشن ظاهرا ..‌ 

میزنه پیام queued شده است . که معنی تو صف یا انتظار موندن هست . هرکار میکنم نمیتونم برا کسی ایمیل بفرستم . 

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 21:28

اینترنتت ضعیفه و یا آپدیت نکردی، برای من خیلی پیش میاد با این دو مورد حل میشه

فکر نکنم از اینا باشه
نتم وای فای هست و آپدیت هم میکنم مرتب
ولی بازم چک میکنم ممنونم

پرنده پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 21:32

من یادمه یه مدت مال منم اینطوری شده بود. الان دلیلش یادم نیست. شاید اینترنت ضعیفه. امتحان کن همه اون قبلیا رو حذف کن، بعد یه نامه ساده بدون اتچمنت درست کن و زمان ارسالش رو مثلا بذار ۵ دقیقه بعدش (schedule send). ببین میره یا نه بازم مشکل داره

باید ظاهرا یکی دیگه درست کنم
هرکار میکنم نمیشه.
اتچمنت نداشتم تو ایمیل هام اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد