عشق سرما

خواهرم بهتر شد اما من دیشب تا صبح از حال بدم نخوابیدم ، وضعیت مزاجی منم ریخت بهم و گلاب به روتون تهوع و استفراغ ، انگار از حرص این چند روز و بیخوابی ها و تمیزکاری ها منم مریض شدم و سردی کردم ، امروز صبح از جام بلند نشدم و تا وقت ناهار کاری نکردم ، اصلا حتی میخواستم ادا دربیارم اما واقعا نیاز نبود چون حالم خودش بد بود . همش دعا میکردم خواهرم خوب بشه که مجبور نشم با اون حالم کارش کنم نصفه شبی . 

هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک . پرستار که مریض بشه دیگه تصورش کنید .


فردا هم انشاالله طبق برنامه م صبح میرم پیاده روی .  یعنی عاشق هوای سردم ، دلم میخواد سرد باشه زیر پتو مچاله کنم خودمو اما گرم نباشه . عاشق صبونه بیرون و کلا رستوران و کافه رفتن هستم . اما انگار هیچ کس دل خوشی نداره که بش بگی بیا باهم بریم . دلم یه صبونه بیرون تو فضای سبز میخواد تو هوای سرد . خدا رو شکر هوا رو به سردی رفته گوش شیطون کر . یعنی پایه داشتم حتما حداقل ماهی یک بار برنامه بیرون میچیدم ، تنها رفتن  هم همیشه مزه نمیده .  


برای آرامش و رهایی م دعا کنید . ببخشید که کام تون تلخ میکنم با نوشته هام . 

نظرات 6 + ارسال نظر
دختر چهارشنبه 30 آذر 1401 ساعت 20:14

ساره تو روحیه حساسی داری ای کاش بهت پیام نمی دادم الان دوباره میشینی غصه منو هم می خوری . قول بده غصه نخوری

خوندم و نگران و ناراحت شدم ، اما ازت خواهش میکنم کم نیار ، ادامه بده تلاش کن . من آدم امید دادن های الکی نیستم ولی میتونم بگم بیشتر تلاش کن ، راه های مختلف رو امتحان کن . منم دارم تلاش میکنم . با هم هر کدوم تو زندگی خودش تلاش می‌کنیم و روزهای خوب در راهه .

فرشته پنج‌شنبه 24 آذر 1401 ساعت 18:26

حالت خوبه نیستی نگران میشیم
پیامت رو دیدم عزیزم راست میگی ما که اونجا نبودیم ببینیم اوضاع وشرایط چطور بوده ممنون از یادآوریت

خوبم عزیزم
چی بنویسم خبر خاصی نیس
قربانت

مرجان دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 16:34

منم دلم یه پیاده‌روی منتهی به کافه و صبحونه و دلخوش میخواد

قندک میرزا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 15:25 http://ghandskmirza.blogfa.com

دوست آن باشد که گیرد دست دوست
در پریشان حالی و در ماندگی!

قندک میرزا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 11:18 http://ghandskmirza.blogfa.com

تک خوری خوب نیستا؟ مگه ما بد صبحونه می خوریم؟ اصلا مهمون من!!
هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمکش می زنند!!
بعله این جوریاس. چی فک کردی،؟!

دوست باشه اصلا مهمون من
ارزش دوست خیلی پیش من زیاده

فرشته یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 00:09

سلام عزیزم مواظب خودت باش از پا افتادی
حالا ما هر چی بگیم شرایط منزل رو تو خودت فقط میدونی ولی بیشتر تلاش کن که کمک پیدا کنی

سلام عزیزم ممنونم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد