کلافه

چرا اینجا هوا سرد نمیشه . هنوز یکی درمیون با چک و چونه باید کولر یا پنکه روشن کنیم . امسال این گرما خیلی طول کشید دیگه . من تمام شب میلولم اصلا بدجور خوابم ریخته به هم . افکار بابا هم رهام نمیکنه . 

دیروز اولین پنجشنبه بود که نرفتم سر خاک بعد این مدت ، چون از ۴ باید کلاس میبودم . امروز هم از ۲ تا ۹ پشت هم کلاس دارم ، شب امتحانی قلمچی دارم . خیلی خسته م . پاها و کمرم از بس سرپا می ایستم درد میکنن ، تا میام خونه هم باید شام بچه ها بدم . یعنی حسرت به دلم مونده مامانم بگه تو امروز همش سرکار بودی خسته ای برو بخواب من کارا میکنم . همین چند روز پیش مامانم ۴ روز رفت پیش خاله م . 

 یعنی تا ۱۲ شب گیرم ، تا به زور خوابم ببره از نور تلویزیون بچه‌ها و گرما ، یعنی شب ها برام عذابی شده . 

خدا هم نمیدونم چشه و کجاست ، مگه الان همه جا دنیا پاییز زمستون نیس ، مگه نباید الان هوا سرد می‌بود؟ 

پس چرا خوزستان همیشه تو شرجی و گرماست ، کلافه م بخدا . یعنی هیچی این زندگی سر جاش نیس . من که نه تو خونه رفاه و آزادی دارم نه بیرون . چیزایی که خیلی ها بیرون تو اجتماع دنبالش هستن من حتی تو خونه هم ندارم شون . 

بنظر میاد امروز ساره شاکیه . بذار برم بهتره . 

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان فرشته ها یکشنبه 13 آذر 1401 ساعت 23:39

طرف ما هم شدید گرمه کلا حساب وکتاب همه چی قاطی شده حتی هوا
تو یه قلب مهربون داری که خیلی ها ندارند تو یه روح بزرگ داری که ارزوی بقیه هست بالاخره یه روزی تو همین روزا زندگی به کامت میشه دختر صبور و دوست داشتنی ندیده من

گرما قابل تحمل نیست واقعا
مرسی از این همه محبت عزیزم
امیدوارم

فرشته یکشنبه 13 آذر 1401 ساعت 01:22

تو باید بری کانادا قشنگ چند سال تو برف وسرما زندگی کنی تا لذت ببری
والا منم از گرما گریزانم ولی از شهریور هوامون سرد میشه الانم شیشه هامون بخار کرده بیرون سرده سررررررررد
مامان ها عشقن خیلی باحالن گاها اصلا ادمو نمیبینن چقدر پدرمادرامون شبیه هم هستن

ای جووون برم کلی تو برف بازی کنم عکس بگیرم
هم از سرما لذت ببرم هم از گرمای آتیش شومینه
لباس های زمستونی قشنگ بپوشم
چه شووووود

آتشی برنگ آسمان جمعه 11 آذر 1401 ساعت 17:50

کار خوبی میکنی ک حرف میزنی و گلایه میکنی
ساره ی شاکی بهتر از ساره افسرده س

ساره شاکی بهتر از ساره افسرده ست خندیدم

Z.f جمعه 11 آذر 1401 ساعت 10:17 https://ssopharmacy.com

ما که یخ زدیم اینجا.یه کم گرما بفرستین این ور

خوووش به حالتون .
دیروز کمی سرد شده انگار غر زدم . اما اعتمادی نیس که باز فردا هم شرجی و گرم بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد