یادتونه گفتم کفشم شستم ... گذاشته بودم بالا آبگرمکن  خشک بشه ، روز بعد اومدم دیدم پاشنه یکیش آب شده ، فقط دو بار پوشیده بودمش یعنی اشکم دراومد ، حالا باید فکر خرید یکی دیگه باشم . 


چند روز پیش خاله دوستم ازین به بعد اسمش خاله مروارید،  زنگ زد و بازم کلی ابراز دلتنگی کرد و قربون صدقه م رفت ، اصلا شرمنده شدم . پیش خودم گفتم برم بازار یه چیزی بخرم و برم پیشش ، دیروز بعد پیاده روی م رفتم براش یه روسری گرفتم ، خب مناسب ترین چیز برای یه خانم جا افتاده که خیلی از سلیقه ش خبر ندارم ، فقط میتونه یه روسری باشه اونم با ویژگی های خانم های مسن ، چندتا مغازه رو گشتم و یه مدل انتخاب کردم ، برای خودم هم یکی خریدم . رفتم پیشش و ایشون هم از قبل فوت بابا برام یه شال خریده بود که فرصت نشده بود به من بده و اینجور شد که یه کادو دادم و یکی گرفتم .


از وقتی کمتر تو خونه روسری میپوشم ، میتونم  موهام رو مدل های مختلفی بزنم ، از گیر و کش موهام استفاده کنم و از دیدن مدلش لذت ببرم ، خدایی حالم بهتر میشه ، من حتی تو حسرت دیدن موهای سرلخت خودم بودم،  حالا هر روز یه مدل میزنم ، پریروز ازین گیس های یه وری از جلو بافتم برا خودم ، امروز موهام باز گذاشتم و فقط با یه کلیپس مقداریش بستم ، یه روز هم دم اسبی و یه روز هم گوجه ای شیک . من اینجوری دارم فعلا لذت میبرم .


مامانم نون بخواد یا سبزی یا هرچیزی ، وقتی داداشم نتونه بره من میرم ، دیگه استرس ندارم و با خیال راحت میرم و برمیگردم . 


حس میکنم پستم خیلی بهم ریخته ست و انسجام نداره 

انگار عجله ای و بدون تمرکزه...

فردا هم میرم پیاده روی و بعدش خیاط هم گفته برم پرو فرم اداری م . 


ثبت نام لاتاری برای مشتری های داداشم  انجام دادم امسال و یه مقدار پول دستم اومده شکر خدا ، البته خیلی دیر تصمیم گرفتم این کارو انجام بدم ، همش فکر میکردم شاید بلد نباشم ثبت نام رو انجام بدم ، خیلی نشد ولی بازم برای من خیلی خوبه . 


سقف اتاق کذایی که قرار بود گوشه ش مال من بشه ، امروز توسط داداش و دامادمون سیمان شد که دیگه ریزش بارون هم نداشته باشه ، ولی من هنوز هیچ کاره م اونجا.  


بااااید بازم بشینم پای طراحی یا نقاشی ، اما هر روز عقب میافته،  شاید چون نیت کرده بودم کاری بزنم که برای فروش بذارم اما حالا نمیتونم ، و اگه بخوام کار دیگه ای انجام بدم باید بره گوشه کمد ، و دوس ندارم اینجوری بشه ، ولی احتمالا آخرش پای دلم بشینم و یه کار دلی بزنم حتی اگه تو سایز کوچیک باشه و نه رو بوم . 

این حرفم تکراری شده ، چووون باید خودم خودمو با این حرفا بِشونم پای کار.  



Reihane برام رمزت رو بذار.

نظرات 5 + ارسال نظر
لی لا چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 21:35

سلام گلم...خوبی عزیزم!?
ساره جان پس وقتی که موهات رو کراتینه کردی چی...ای وای برمن ...اون موقع هم یعنی زیر روسری بود؟

سلام عزیزم
آره اونموقع هم زیر روسری بود ، اصلا نتونستم از سرلختی خودم و کراتینش لذت ببرم ، ولی برای دلم اون کارو کردم

همساده چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 19:42

منم چون یه دانشگاه چن سال صاف رو بروی خونمون ساختن از توی راهرو طبقاتیش تو ایوان ما پیداس مرتب باید دامن و روسری سر کنم برم تو ایوان
اون پست که کیک هویج درست کردی خوندم .من از کیک درس کردن چیزی نمی دونم کلی ذوقت رو کردم یه مستند قنادان حرفه ای هست اگه خواستی ببین .بابا اینقدر حرفه ای بلدی کیک هویج بپزی یه کافه نقلی بزن.

امیدوارم شرایط اون ایوان موقتی باشه که تحملش آسون باشه برات همساده جان
کیک عالیییی شد باورت نمیشه
لذت داره کیک بپزی و بوش خونه رو پر کنه ، حتما امتحانش کن
کافففههه

فرشته چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 18:14

چقدر حیف شده حالا هزینه دوباره وانتخاب دوباره کفش کلی انرژی میبره ولی اشکال نداره فدای سرت
زودتر روی مالکیت اتاق تاکید کن من میدونم تو چی میکشی اونجا وچقدر نیاز داری بهش
واقعا ظلمه تو خونه هم موها پوشیده باشه

آره کفش خیلی حرصم داد اما چه میشه کرد ، مشکلات خیلی بزرگ تر از اونم هست که زیاد تو ایستگاه ش نمونم .
اتاق رو نمیدونم و نمیتونم فعلا به تملک دربیارم
آره ظلمه ... خیلی ساله ... از اول دوم راهنمایی تا حالا قانونش اجباری شد و حالا آزاد شدم ازین یکی مشکل

عمه خانم سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 15:23 https://amehkhanoom.blogsky.com

مراقب خودت و قشنگیات باشبعدم بقول مامانم بگیری دستت، خودش راه میفته. قلم را بگیردستت عزیزم، حالا یا دلی میزنی یا برای فروش، اما به هرصورت درست میشه و میفتی روی غلطک

ممنونم عزیزم
آره خودمم بارها اینو تجربه کردم ، انشاالله

مرجان سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 11:28

سلام خوبی عزیزم من مدتها بود سرمیزدم بهت پست ثابت شغلی رو می‌دیدم فک میکردم پست جدید نذاشتی حال دلت خوب خوب

سلام عزیزم..
حالا همه رو بخون اگه حوصله داشتی ، نشد هم اشکالی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد