یکی بیاد منو ببره

دلم میخواد یکی به خونه مون زنگ بزنه بگه من میخوام بیام دنبال ساره و مدتی با خودم ببرمش ، کسی که دیگه رو حرفش حرف نیاد و بگن باشه بره ، فقط ساک ببندم و بررررررم . البته کلاس هم نداشته باشم . 

خیلی دلم رفتن میخواد . 

اینقدر میگم تا شاید مرگ زودتر خودش رو برسونه .

فکر کنم تو همین شرجی و گرمای هوا ، پاییز کار خودش رو تو روح من کرده ، انگار تا کلاسی ثبت نام نکنم نمیتونم به اراده خودم دست به کاری بزنم . 

البته تمرین دست فرمون تو برنامه م هست . دیروز زنگ زدم جواب نداد . امروز زنگ میزنم شرایط مالی و تایمش میپرسم ، امیدوارم هزینه ش زیاد نباشه . تا سه ماه دیگه حدودا هیچ دریافتی ندارم مگه ترجمه یا کلاس خصوصی گیرم بیاد . من از سال ۹۳ گواهینامه گرفتم با خواهرم میرفتیم دزدکی . بابا همیشه میگفت برو بگیر . اماااااا اونقدر سخت گیری می‌کرد که احتمالا با اولین نشستن من پشت فرمون گواهینامه م پرچ می‌کرد هییییچ تازه روحیه رو هم کنارش پرچ و سوراخ می‌کرد،  برای همین هیچ وقت نگذاشتم بفهمه . سه چهار باری هم که رانندگی کردم با داداشم بودم و قبل رسیدن تو کوچه من از ماشین پیاده میشدم . 

دوس داشتم بش بگم و خوشحالش کنم  اما اونقدر به داداش کوچیکه  گیر داد تا راه افتاد که دیگه من جرات نکردم بگم . گفتم اون پسره و مسلط و بابا اینجور ازش ایراد میگیره چه برسه به من . 

خدایا فرجی کن بر ایران و ایرانی . 


نظرات 6 + ارسال نظر
همساده چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 21:12

همیشه بیادتم..
انرژی مثبت می فرستم برات

ممنونم عزیزم خیلی زیاد

مریم چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 08:43

سلام ساره جان چقدر ارزوهایمان شبیه هست من الان به جایی رسیدم که ارزو میکنم کاش در یک ده کوره دور یک اتاق کاهگلی داشتم و به انجا پناه می بردم هر روز از خودم دو سوال میپرسم بابت چه گناهی اینقدر ازار می بینم و چرا کسانی که ازارم میدهند روز به روز حال دلشان و روحشان بهتر میشود

سلام مریم عزیز. ناراحت میشم که شرایط مشابه من داری .
آدم های ظالم چون خروجی احساسات شون بالاست و چیزی تو وجودشون تلنبار نمیشه ، حال ظاهری شون خوبه و آروم .
ممکنه تو درون خراب باشن اما بازم غرورشان اجازه بروز نمیده

فرشته چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 02:29

منم الان خیلی خستم حس تو رو دارم

ای داد بیداد

فرشته سه‌شنبه 26 مهر 1401 ساعت 21:59

آه و صد آه ساره جان...
حق داری عزیزم خیلی خیلی هم زیاد، هر چه میخواهد دل تنگت بگو عزیزم ولی فقط لطفااا از مرگ نگو...

مرسی عزیزم
دیگه مرگ هم بخشی از طبیعت زندگیه . ببخش حال بدم حال شما هم میگیره

آتشی برنگ اسمان سه‌شنبه 26 مهر 1401 ساعت 20:17

ساره بیا بغلم
کاش نزدیک بودی خودم میومدم دنبالت :

وای عزیزم مرسی آسمان

Nowruzi دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 19:41 http://Batomusic.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد