ممنونم از همه شما که این مدت همراه تر از قبل بودید و محبت داشتید.  

من کامنت ها رو همین جا جواب کلی میدم و تایید میکنم . 

ببخشید که تک تک جواب نمیدم .

امیدوارم خدا رفتگان تون رو بیامرزه و عزیزان تون رو سالم حفظ کنه براتون . 

روح همه رفتگان شاد باشه . 


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 ساعت 22:27

تن نازنینت سلامت باشه. الهی که غمت سبک بشه. سفر پدر بزرگوارت غرق نور. دوست عزیزم به سلامت خودت فکر کن. هر چه تو بهتر باشی مادر، خواهر و برادرت بهترن. اونا تو خونه چشم امیدشون به تو هست. مراقب خودت باش

ممنونم عزیزم
همه میگن تو باید حواست به بقیه باشه . قوی باشی . اما من از تو خالی ام ، بخش پدری م خالیه

فرشته پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 ساعت 19:52

سلام عزیزدلم حالت چطوره بیا وبنویس برامون از حال وروزت نگرانت هستم

سلام آبجی خوبی شما .
مرسی که فکرمی .
حالم بهتر بشه میام میخونمت و جبران محبت میکنم .
انشاالله سلامت باشی عزیزم

تیلوتیلو چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت 09:11 https://meslehichkass.blogsky.com/

من اصلا آدم مناسبی برای دلداری دادن نیستم
ولی میدونم تو دختر قوی هستی
و خداوندی بالای سر همه هست
این روزهای سخت میگذرن
غصه رنگ و شکلش عوض میشه اما تموم نمیشه
اما این دردی که آدم روزهای اول تحمل میکنه را هیچوقت یادش نمیره

خوبیش اینه که چیزی که تو میگی دقیقا لمس کردی و این به من کمک میکنه راحت تر با خودم و شرایط کنار بیام .
خدا بزرگه

مریم چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت 08:55

سلام ساره جان مهربان خدا رحمت کند بابای گلت را و ان شاالله با قلب مهربانت و اراده قوی ات بزودی سرپا شوی و زندگی هم بر وفق و شادی دلت بگردد

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزد عزیزم
انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد