اگه گربه دوس ندارید ، نخونید

برای من پوش پوش عین بچه نداشته م بوده و هست . کلی عکس و فیلم ازش دارم ، برام خاص بود . با اینکه تو خونه نگهداری ش نمیکردم اما خیلی بم وابسته بود . همش بش میگفتم پسرم ... کلی حالم رو خوب می‌کرد، روزهای بدم ، با دیدنش خوب میشد . و حالا پشیمونم از همه لحظاتی که به اجبار کمتر بش توجه کردم . 

کاش میتونستم باش حرف بزنم . همه تلاشم رو کردم که بش بفهمونم  که خیلی برام مهمه اما بخاطر شرایطم نمیتونم براش کاری کنم.  

حالا که بم نیاز داره نمیتونم براش کاری کنم . خودم تنها از پس بردن و آوردنش برنمیام ، وگرنه حتی داداشم گفته ببرینش من خرجش میدم . به دکتر زنگ زدم و گوگل کردم ، ویروس گرفته . بی اشتهایی و ضعف بدنی و التهاب چشم و دهان همه از ویژگی هاشه ، به غیر از چیزایی که از درون هست و من نمیبینم . 

هر روز با این حال داغونش میاد ، شیر هم نمیخوره حتی . فقط ذوق داره بیاد داخل همین . گاهی که آقا خوابه اجازه میدم تو حیاط بمونه چرتی بزنه ، و بعد میذارمش تو کوچه.  همین ظهر که خواستم برم کار ، دیدمش . ضعیف تر از دیروز و اشکم بند نمیاد . 

و میگم مادرها چی میکشن ، وقتی بچه شون چیزی ش میشه یا میمیره . چققققددددر دردناکه. و من الان همونجور و از همون نوع درد دارم که نمیتونم برای این بچه کاری کنم . 

حالا میگه چه آدم ها بی وفایند.  تا سالم بودم و تمیز و تپل ، منو میخواستن ولی حالا نههه . راست میگه من بی وفام.  وگرنه گربه های زیادی با مشکلات بدتر از این درمان شدن . 

دکتر گفت درمانش این دفعه با یه شربت که سری قبل گرفتم ، صورت نمیگیره . بلکه باید چند روز بستری بمونه که درمان با تزریق انجام بشه و با سرم غذا و آب به بدنش برگردونن.  

خیلی لاغر شده ... از اونجایی که من خبر دارم حدود ۴ روزه که چیزی نخورده .

کاش مثل گاوی بی‌خبر میرفت و مریضی و بدحالی ش رو نمیدیدم . و از خودم بیشتر متنفر نمیشدم که نمیتونم براش کاری کنم . 



بله آدم ها و بچه ها میمیرن و مشکلات زندگی ورای همه این گربه و سگ هاست . اما وقتی دل ببندی و خاطره ریشه بزنه تو قلبت و بره رو دور تکرار ، دیگه فرقی نداره عامل اون خاطره آدم باشه یا حیوون . 

نظرات 4 + ارسال نظر
همساده پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 21:19

سلام
پوش پوش زود خوب شو .ما منتظریم دوست جانمون بیاد بگه که خوب خوبی

سلام همساده عزیز
کاش همه مثل شما بودن.

مامان فرشته ها چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:21

با عمق وجود درکتون میکنم کاش دوست وبلاگی پیدا بشه بتونه گربه تون رو‌برامراقبت ببره برا دوست عزیز فاضله جان شما پست ها رو بخون وببین که تمام زندگی وجوونیش رو گذاشته پای مراقبت از خواهر وبرادر بیمارشون و خانواده اشون من میدونم خداوند برات جبران میکنه همه مهربونیات رو

مرسی مامان فرشته ها عزیزم
خیلی بده آدم ها رو ندونسته قضاوت کنیم ...
مرسی از تو و درکت
کلی ارزشمنده برام حضور و درک تون

فرشته دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:55

عزیزم ادمهایی که به حیوانات محبت نکنند نمیشه بهشون اعتماد کرد شما ذات وسرشت مهربون وعالی داری من خودم از بچگی با سگ وگربه بزرگ شدم کاملا درکت میکنم هفته پیش یکی از سگ هام ورم شکم داره چندروز از این دکتر ب اون دکتر باید بهشون رسیگی کرد
ببین شهر شما پناهگاه نداره ؟ معمولا یکسری دکتر دارند که گربه وسگ های بی پناه رو حمایتی درمان می کنند برو تو دایرکت یا زنگ بزن گربه رو خودت ببر یا ادرس بده ببرند درمان می کنند انشالا خوب میشه با رسیدگی

بله متأسفانه هرکسی سعادت این ارتباط و درک این حس رو نداره .
پناهگاه برای سگ ها داریم .
ولی همونطور که گفتم درصورت مراقبت های بعدی ، میشد ببرمش دکتر ، اما با یه بار مشکلش حل نمیشه و بعد هربار ویزیت باید مراقبت بشه نه اینکه ولش کنم تو کوچه ...
مرسی که منو میفهمی عزیزم

فاضله یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 23:17 http://1000_va2harf.blogsky.com

درک میکنم ولی کاش محبتتون به آدم بود

من به آدما بی محبتی کردم شما خبر دارید؟
معلومه که اصلا درک نکردید
گفتم اگه مخالفید نخونید . مجبور که نبودید

آدم ها اگه بلد باشن به حیوانات محبت کنن اونوقت به آدما هم محبت میکنن
اگه نه که ارتباط با آدما یه چیز تقریبا غریزی و عادی هست
شما میتونی با یه حیوان ارتباط بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد