ایستگاه هنری

یه سفارش چهره از خودی ها دست گرفتم ، البته هنوز تو مرحله آماده سازی مقدمات کار هستم . چون وسایلم رو کلا تو خونه تکونی از جلو دست مجبور شدم جمع کنم ، و حالا هی باید یکی یکی یادم بیاد و بیارم بیرون . 

وقتی اتاق و میز کار نداشته باشی ، خیلی چیزا سخت تر از حالت عادی ش میشه . 

حالا که وسایل رو درآوردم چقدر حس کردم دلم تنگ شده برا تک تک شون . دست میکشم رو قلموها و هی وسایل رو زیر و رو میکنم ، و چشمام نیمه قلبی میشه.  

اگه وسایل جلو دست بود ، مرتب لابلای خستگی ها میشد که یه لحظاتی تو ایستگاه هنری ت بشینی و یه استراحتی به دست و پای خسته و مغز پوکیده ت بدی . 

دیشب دقیقا حس میکردم سلول های مغزم متورم شدن ، نا نداشتم ، کلاس آخر خیلی ازم انرژی گرفته بود . 

دیر آمدن های بچه ها هم برا ناهار هم برا شام ، خیلی کلافه م کرده و هرچی اعتراض میکنم فایده نداره ، اصلا ظهر نمیرسم بخوابم . 

چشمام همیشه خسته و گرمن ، و از عید تا حالا میتونم بگم هر روز سردرد دارم.  شب ها درست نمیخوابم ... دمنوش هم میخورم . 

راستی کیسه یخ هم خریدم و بغلش میکنم و سرد میشم ، البته کاملا موضعی . یه بار صورتم خنک میکنم یه بار پاهام . و فکر کنید با این وضع چه خواب مسخره ای خواهم داشت . 

بهرحال این سفارش رو گرفتم که حالم خوب کنم و کمی از فضای درس و کار خارج بشم ... خیلی هم فاصله افتاد این مدت . تا ببینم بعدش چی میشه و کی واقعا بتونم طراحی رو ادامه بدم . 

هنر خیلی حال آدمو خوب میکنه ، خستگی ها رو میکشه ، و زمانی اثر میکنه که پیوسته باشه . از هر نوعی که باشه شیرینه. 




نظرات 2 + ارسال نظر
همساده چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 12:26

نمی دونم چرا کامنت قبلی نصفه اومد.!! خواستم بگم برا کارشناس رسمی داد گستری حداکثر سن ۶۵ نوشته بود .
راستی ناهار و شام رو که اماده کردی روشون یاداشت بزار که کدوم غذای کییه و خودت برو استراحت کن .اینم از فرمایشات بنده
امیدوارم نتیجه زحمات هنریت رو توی نمایشگاهت ببینی.

خب رشته من نیس . و راستش من مناسب این کار و شرایط نیستم
میدونی یه چیزایی وقتی سخت باشه باید تو سن و سال پایین انجام بشه که آدم شور و حال داره و انرژی ...
غذا رو باید گرم کنم و بیارم خوااااههههرررر
امیدوارم عزیزم

تیلوتیلو سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 10:35 https://meslehichkass.blogsky.com/


واقعا هنر حال آدم را خوب میکنه

شما که دیگه کاملا دستت تو کاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد