خوبم

یه ترجمه دستم رسیده ، فعلا مشغولم  باش . 

تا نیت کردم مجددا طراحی رو ثبت نام کنم ، کار ترجمه اومد 

مامانم هم هنوز سر نیت رفتن هست . 

باید شنبه ثبت نام کنم ، اما چون ترجمه زیاده و از اونطرف هم اگه مامانم بره کارام زیادتر میشه ، فعلا دست نگه داشتم . 

خبر خاص و متفاوتی هم نیس . دقیقا رو همون سیکل تکراری همیشگی.  


واقعا خیلی دارم فکر میکنم یه چیز خوب و متفاوت بنویسم کمی حالتون رو عوض کنم ، اما هیچی نیس ..‌.

من که فعلا با ترجمه و کلاسام خودمو مشغول کردم ، تو اولین فرصت طراحی رو هم ثبت نام میکنم که حالم بهتر بشه . دیگه چه میشه کرد . 


نامرتبط و کوتاه: 

دلم یه ناهار تو رستوران دا میخواد . 



باید یه راهی پیدا کنم گربه ها کمتر بیان رو دیوار ، جون شون در خطره ‌ . 



دلم میخواد ناخن هام ژلیش کنم 


پوستم افتضاح خشک شده ، باید یه درمانی هم برا اون پیدا کنم .  هرچی هم مرطوب کننده میزنم فایده نکرده . صورتم مستعد خشکی هست همیشه . 


داره اذان میگه ... برم نماز بخونم و شما و خودمو دعا کنم . 



نظرات 3 + ارسال نظر
جوراب پاره و انگشت آزاد شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 12:53 http://jourab.blogfa.com

همه کارایی رو که دلت می خواد انجام بده

سعی میکنم

همساده دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 14:35

خدا را شکر خوبم.

همساده یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 20:20

سلام
می خواستم بگم چه خوب میسه یه نمایسگاه از کارهای طراحی تون تویشهر تون بزنی خودت رو دست کم نگیر بالاخره اینجوری شناخته تر میشید ..بهش فکر کنید
می گم هر سال دادگستری کارشناس رسمی دادگستری می گیره اگه علاقمندید اینم گزینه خوبی می تونه باشه

سلام خوبید
آره بش فکر کردم بارها ، اما نمایشگاه زدن نیاز به یه سری مجوزهای هنری و اداری داره ، کار راحتی نیس
آزمون ها دیگه برای من محدودیت سنی دارن متأسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد