عادیه

دیروز رفتم سرکلاس،  خوشحال از اینکه قرنطینه عیدی م تموم شده و چارتا آدم میبینم که مجبور میشم از واقعیت خودم کمی فاصله بگیرم و چیزی بگم و بخندم . خوب بود ، حالم بهتر شد . 

هوا خیلی گرم شده و گرمای هوا قوز بالا قوز بقیه مشکلات،  همیشه بوده و هست . از صبح تا شب گرما میکشم و شب تا صبح عین ماهی که از آب دور افتاده ، پهلو به پهلو میشم . 

نمیدونم چرا هیچ یک از مشکلات من راه حل ندارن واقعا . 

همون یه ذره انرژی که دارم هم با گرما بخار میشه میره تو هوا . 

همش احساس میکنم رو خط قرمز شارژ وجودم هستم . یعنی تا یه ذره سبز میشه دوباره خالی میکنه ، مثل باتری خراب یه گوشی که دیگه شارژ نمیشه . ایده های مختلف هم جواب نداده مثلا پنکه و پارچه خیس و بستن کیسه یخی به پنکه و و و .

شاید من نحسم یا طلسم شده ، چرا همه جا تاریکه و همه چیز سیاهه . چرا هیچی رو نمیتونم درست کنم و ازش آرامش بگیرم . 

اینا یه سری سؤاله که فقط چون جواب ندارن ، تکرار کردم . وگرنه دارم سعی میکنم زندگی رو عادی جلوه کنم برای خودم .

عادیه .... آره عادیه ساره ...

عادیه که کل تابستون ۹ ماه تا برسی به زمستون بعدی تو فقط باید گرما بکشی ، میگی پول برق من میدم ، میگن مشکل پول نیس ، مشکل استهلاک کولره و سردی بچه ها . 

عادیه که از خواهرت مراقبت کنی ولی از خودش یا کسی توقع همکاری نداشته باشی .

عادیه که یه پدر فقط به اسم پدر داری .

عادیه که بعد یه عمر کار کردن ، فردایی که دیگه سرکار نری ، پولی و درآمدی نداشته باشی . 

عادیه به آرزوهات نرسی .

اصلا همه چیز زندگی تو عادیه ... تو خیلی حساسی ، خیلی سخت میگیری ، خیلی بلندپروازی،  خیلی سوسولی ، 

خیلیا همین حد از خوشبختی تورو ندارن

مگهههه داریییییممممم

من خودم خدای بدبختام، همه چیز رو باااااا هم ندارم همممممه چیز . سلامتی و پول و پدر و همسر و بچه و هوای خنک و سرد و و و . 

جدی جدی انگار مخم آب شده تو گرما . 

فقط وقتی میرم سرکار ، از هوای کولر کیییف میکنم . 

دنبال یکی میگردم تو این دنیا که حتی شفاها بتونه منو قانع کنه که باید حالم خوب باشه ..‌ و دلیل بیاره برای حال خوب داشتنم . بتونه حداقل یکی از مشکلات منو برای همیشه حل کنه . یا مثلا یکی شون رو سبک کنه . مثلا همین گرمای تابستون که من هرسال ازش رنج میبرم و هرسال کلی گوگل میکنم دنبال راه های مختلف و حتی خرید یه پنکه قوی خنک کننده یا یه کولر کوچیک سیار که فقط سمت خودم روشن بشه و باد بده ، که خواهرم تو اتاق که با هم هستیم سردش نشه .

 تو یه سال ، کلیییی اتفاق خوب و بد تو زندگی همه و طبیعت پیش میاد . کلی آدم میمیرن و کلی به دنیا میان . برف میاد بارون میاد ، سیل و طوفان میشه ، زلزله میاد و کوه ریزش میکنه و آتشفشان فوران ... 

امممااااااا تو زندگی من هیچی تککککون نمیخوره . 

نه خوب که  بد بشه ، مگه خوبی هم داری ساره که بد بشه ، تروخدا کوتاه بیا ، اگه خوبی باشه که نباید بد بشه .

نه بدی که خوب بشه . 

چرااااا واقعااااا چرااااا ؟

جدی جدی مخم دود کرده 



نظرات 7 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 01:46

قشنگ مینویسی موفق باشی عزیزم و اینکه چطور حالت خوب بشه به این فکر کن ادمهایی هستن که ارزو دارند کار مورد علاقشون دنبال کنند مثل خودم ولی گیر کردن تو زندگی که همش باید علاوه بر جو سنگین خانه جو سنگین تر و به مراتب بدتر محل کار هم تحمل کنند سالها کار میکنند و صاحب چیزی نشدند زندگی همینه ساختن با ناملایمات

نظر لطفتونه. ممنون که میخونی .
بله میدونم خیلی هامون واقعا تو جای مناسب و حال واقعی مون زندگی نمی‌کنیم

جوراب پاره و انگشت آزاد شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 12:50 http://jourab.blogfa.com

اسم وبلاگم هست وبلاگ قدیمی

میام میخونم ،

جوراب پاره و انگشت آزاد جمعه 19 فروردین 1401 ساعت 10:29

امیدوارم امسال واقعا یه تغییر خوب تو زندگیت اتفاق بیفته

ممنونم
چه اسم جالبی

همساده پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 ساعت 20:07

سلام
نمیشه برای اینکه سرمای کولر خواهر رو اذیت نکنه گیره پرده به سقف نصب کنید بعد پرده نصب کنید یعنی اتاق رو با پرده نصف کنید .
راستی من شنیدم خاکشیر رو بعد شستن بریزیم تو اب بخوریم خاصیت خنک گنندگی بدن داره . هندونه هم همینطور

سلام
نه متأسفانه مشکلات زیاده . اصلا ساختمون خیلی بدجوره ، اتاق ها بهم راه دارن و نمیشه کاریش کرد
گرمای من و اینجا از خاکشیر رد کرده ... البته میدونم برای خنکی خوبه ، اما هوا گرم باشه چیزی غیر کولر جبرانش نمیکنه

نفیسه سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 13:57

نه عزیزم عادی نیست اینهمه رنجی که میکشی اینهمه فشاری که تو زندگی روت هست اصلا عادی نیست
این هم که مابین اینهمه مشکلات اینقدر شجاعانه داری میجنگی هم کار آدمای عادی نیست همیشه تحسینت میکنم همیشه هم تو دعاهام هستی

ای نفیسه جون
چی دارم بگم عزیزم
مرسی از دعاهات

فرساد دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 21:54

سلام دوست پرتلاش و هنرمند
خوب برای سریع خنک شدن در محیط گرم و خوابیدن در این محیط چندتا نکته را رعایت کنید
آب فراوان و زیاد بنوشید ، ذخیره آب بدن که بالا باشه، قدرت بدن در تحمل گرما بیشتر هست
اگر امکان داره دوش آب سرد یکی دوبار در روز امتحان کنید
موقع استراحت ، کیسه یخ را روی مچ پا و کنار گردن تون قرار بدهید، دما بدن به سرعت پایین میاد و به سرعت خنک می شوید
و درنهایت ورزش کنید! بله ورزش کردن و آب کافی نوشیدن تا ۵۰ درصد قدرت تحمل گرما را افزایش میده
کلا کیسه یخ فراموش نکن، مثل کیسه آب گرم هست و جنسش فرق داره و ۸ الی ۱۲ ساعت یخ را نگه می داره


امسال بامیه درست نکردی!!!
نمیدونم چرا ماه رمضان بامیه میبینم یاد وبلاگ شما می افتم
سلامت باشید و سالی پر از مهر و امید داشته باشید

سلام آقااا فرساد.
مدتهاست نبودید ... امیدوارم حال تون خوب بوده باشه .
حتما نکاتی که گفتید رو امتحان میکنم .

هنوز درست نکردم ، چون سرکارم جمعه ها فقط میتونم درسا کنم، خنده م گرفت ... مرسی که یادم بودید
شما هم شاد و تندرست باشید .

غزل سپید دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 17:03

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد