۱۴ / ۱ / ۱۴۰۱

پایان تعطیلات خسته کننده و شروع مجدد کار و رفتن تو چالش های اون رو هم به خودم تبریک میگم . 

بازم نگرانی های آینده و کار و درآمد ، بخاطر خستگی ها و کم شدن توان کاری م ، به جونم افتاد و آخرش گفتم ولش کن بش فکر نکن از حالا . 


سعی میکنم امروز با قدرت و علاقه برم سر کلاس . مطمئنا این جابجایی با وجود سختی هاش ، حالم رو بهتر میکنه . 

باید تمرین کنم نگران فرداها نباشم . و از این خماری زجرآور خودمو بکشم بیرون . 


انشاالله که بتونم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 14 فروردین 1401 ساعت 22:47

ساره جان، عزیز دلم، میخوای عکس بالابری که قبلاً گفته بودم داریم و خیییلی کمک کننده هست و در عین حال ساده و کم هزینه ، برات بفرستم . به برادرت نشون بده ، با همفکری شاید تونستین آقا رو قانع کنین که اجازه بده.
از این ترفند وارد شین که بخاطر گذران امورات خواهر و برادرت هم که شده باید مواظب سلامتی تو باشه. چند روز خودت رو بزن به درد شدیییید کمر و استراحت مطلق، در این حد که از زمین نتونی بلند شی، مثلاً حتی لازم باشه با کمک بری دستشویی، صحنه ای از زمانی که از شدت کار ، دچار مشکلات جسمی شدی ، براش درست کنین تا دستش بیاد که چرا بااااید به فکر کمک باشه. عزیزم رو خودت کار کن که ازش نترسی. حتی شده روزی یکربع با مشاور یا مددکاری از بهزیستی، تلفنی صحبت کن و تلاش کن با کمک اون به ترست غلبه کنی. اگه دوست داشتی عکس بالابر رو بفرستم بهم بگو تا شماره ام رو خصوصی برات بفرستم . عزیز ما هم دقیقا بیماری خواهر شما رو داره و من هر راهنمایی و کمکی از دستم بر بیاد، با تمام وجود در خدمتم عزیز دلم

سلام فرشته جان .
مشکل اینجاست که خواهر من حتی خودش تنها نمیتونه روی لگن بشینه و من مینشونمش. هیچ وسیله ای کمک‌ کننده نیس چون خودش توانایی حرکتی نداره نه تو دست نه پا و کمر که بتونه ازش استفاده کنه ، برای هر جابجایی ما باید بلندش کنیم و عملا فایده ای نداره ، مسئله دیگه اینه که چون خونه کوچیکه و اتاقی که اون توشه هم مهمان نشین هست هم غذاخوری و هم تلویزیون و خواب ، امکان گذاشتن وسیله دیگه ای نیس . به زور تونستیم یه صندلی بالابر برا داداشم یه قسمت جاسازی کنیم ، وگرنه از اونم میشد استفاده کرد .
مشکلات خیلی بیش از چیزی ست که مینویسم . بهرحال ممنونم
مرسی از همراهی و همفکری ت . حتما مزاحمت میشم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد