سال ۱۴۰۱

اومدم سال نو رو بتون تبریک بگم .

براتون آرزوهای بهترین ها رو کنم .

و ازتون التماس دعای صبر داشته باشم . 

امیدوارم تعطیلات بسیار خوشی پیش رو داشته باشید دوستان من . 

ممنونم بابت همراهی هاتون .

نظرات 5 + ارسال نظر
نفیسه سه‌شنبه 9 فروردین 1401 ساعت 02:24

سلام عزیزم
سال نو رو بهت تبریک میگم
برات با تمام وجودم آرزوی سلامتی سعادت شادی آرامش عشق ثروت و همه خوبیها رو دارم :

سلام عزیزم خوبی
ممنونم از محبتت . من برات آرزوی خیر و شادی دارم

یک خانم دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 22:37

می دونید چی بعضی وقتها هی می گیم کاش این روزها بگذرن کاش کاش ولی تا بخودمون می ایم می بینیم زندگی همین چیزها بود و ما به امید فرداها هی عجله می کردیم و در واقع زندگی به شرط فردایی که معلوم نبود بهتر هم باشه شاید .خودم بعد از دست دادن مادر نازنینم به این نتیجه رسیدم که اولا و جود و حضور عزیزانم بزرگترین سرمایه زندگی هست و بعدش واقع گرا باشم تا کمال گرا.نمی دونم چرا اینها را نوشتم.

سال پر از موفقیتی رو برات ارزومندم:گل

بخاطر امیدِ که میگیم کاش این روزا بگذره ..‌ چون فکر می‌کنیم جلوتر خبرای بهتری هست
اما این نشونه ضعف ماست .. چون نه پول کافی و نه استقلال و توان کافی نداریم که از الان مون لذت ببریم ، هی به سراب چشم میدونیم. و این از رو عقل و درایت نیس از اوج ناچاری و بدبختیِ.
من هیچ وقت حتی تو رویاهام جرات کمال گرایی نداشتم چون واقعیت زندگی همیشه جوری منو خورد کرده که جای رویاپردازی باقی نذاشته ‌ . خوب یا بد همش واقعیت هست .

ممنونم که میای ...
سال شما هم پر از شادی و تندرستی

خورشید دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 20:27

سلام
ان شاءالله همه آرزوهای قشنگت به خیر برآورده بشه
سال نو مبارک

سلام عزیزم ممنونم
سال نو مبارک شما

مریم یکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت 12:10

سلام ساره جان همچنان میخوانمت و در دل برایت میگریم و آرزو میکند شادی و سلامتی و از همه مهمتر عاقبت بخیری ولی نمیدانم چرا چیزی عوض نمیشود نمیدانم حکمت در چی هست این روزها تلخ تر و ناامیدتر از همیشه هستم اما شما مهربانی با گذشتی دعا کن برای خودت و من و امثالهم که ان شاالله عوض شود حال ما.پیشاپیش سال نو مبارک

ممنونم مریم جان سال نو شما هم مبارک باشه
چی بگم والا ... خیلی تلخ می‌گذرد روزگار بر من
بر تو .. خیلی سخت

عابر یکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت 12:03

سلام. همه خوبیها با عشق و به ساده ترین شکل ممکن برات فراهم بشه

ممنونم عابر عزیزم
همچنین برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد