منِ مرفه

امروز باید بتونم به جنگ روانی تو سرم خاتمه بدم . 

به هزار و یک دلیل خودم رو به حالت عادی برگردونم ، ترس از گیر کردن تو بحران اول سال بیشتر آزارم میده . 

به این دلیل که نمیخوام آخر سالم خراب و ویرون تموم بشه و اول سالم خراب و ویرون شروع بشه. 

همین حالا که دارم این کلمات رو مینویسم خودم نمیتونم هضم شون کنم و باور ... اینکه چطور میتونم با مشکلات و ضعف های حادش دووم بیارم . با کله شقی ها و استدلال های غیرواقعی ش . 

ولی بخاطر نجات دادن خودم ، میگم خب اون دیگه نمیتونه و من باید کنار بیام . ولی فقط من میدونم واقعیت امر چیه . چقدر از مشکلاتش واقعا مال ضعف بدنی شه و چقدر مال بیخیالی هاش . درهرحال من چاره ای ندارم . دارم هر روز ، روزی چندین بار تو خودم منفجر میشم و ترکش هام فقط خودمو سوراخ سوراخ میکنه و تو خودم خفه میشم . 


امسال شیرینی نپختم و نمیپزم.  

امروز باید تخم مرغ رنگ کنم ، ساده ترین روش رو پیش میبرم ، فعلا ایده ای ندارم ولی احتمالا اسپری طلایی بزنم و یه همچین چیزی ... 

دوباره جارو و گردگیری. 

راستی هوا در حد زمستون دوباره سرد شده اینجا ، من که خوشحالم از این تغییر . میتونم به جرات بگم تو عمرم هیچ اسفند سردی ما نداشتیم ، نهایت سرما اینجا تا آخر بهمن بوده ، و از اول اسفند به گرما و خاک و گاها خنکی و نم بارون گِلی بوده . 


و کف بزنید برای این قسمت :

به آشنایی و اطمینان دامادمون یه لباسشویی اتوماتیک ۱۰ کیلویی دربالا  مارک سامسونگ ، دست دو ولی در حد نو ، تهیه کردیم . یه جورایی دامادمون ما رو تو عمل انجام شده قرار داد ، خدا خیرش بده  وگرنه به مامانم بود بازم قبول نمی‌کرد،  مثلا گیر الانش اینه که خیلی بزرگه . 

من حالا یه ساره نسبتا مرفه هستم که دیگه لازم نیس لباس با دست آبکشی کنه . 

خنده داره ... شایدم گریه دار ... 

ولی من قدردان هستم . لباسشویی معمولی  قبلی رو تمیز کردم و مثل یه آدم باش خداحافظی کردم و تشکر ، فعلا تو انباره  . من همیشه با همون هم حرف میزدم و کلی تشکر ، چون واقعا به دردم خورده بود با اینکه با دست آبکشی میکردم و خشک کن هم خراب بود . ولی اون بود که یه باری از دوش من برمیداشت.  شاید بخندید ولی تو خداحافظی باش بغض کردم ، یا من خیلی حساسم یا دیگران خیلی محکم و قوی . اما داشتم با خودم فکر میکردم که چطور یکی مثل من اینجور یه وسیله براش عزیز و ارزشمند میشه و یه حیوون براش اونقدر مهم و دوست داشتنی،  ولی برای کسی که اسمش پدر باشه ، محبت هیچ تعریفی نداشته باشه ، نه به همسر و نه به فرزند . چطور میشه قلب تو سینه بتپه اما عشق تولید نکنه ... مگه خاصیت قلب فقط پمپاژ کردن خونِ ؟؟؟ 


نظرات 7 + ارسال نظر
یه خانم شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 21:22

سلام
تبریک بابت ماشین لباسشویی.
الهی شادی و سرور و دل خوش در سال اینده در خونه هممون جاری باشه.

ممنونم
آمییییننننن

مامان فرشته ها شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 12:43

اول تبریک واسه قلب مهربونت که اینهمه مسئولیت پذیری و با فداکاری داری بخش زیادی از وقتت رو به اطرافیانت اختصاص میدی این خصلت در همه نیست اگر میخواستی راهی پیدا میکردی برای رفتن اما دل مهربونت نمیزاره کاش تفریحات دو نفره با ابجیت داشتی از بودن با هم لذت میبردید در مورد حیوونا بابای من قبلا هر. چی گربه میومد خونه فراریشون میداد جدیدا یه گربه خونگی خوشگل میاد خونشون من و دخترم باهاش بازی میکردیم و‌کم کم بابام وابستش شده که میگه این گربه خودمهشاید تنهایی طولانی روزانه اش باعث شده علاقه مند بشه یا دلبریهای گربه خوشگل

ممنونم عزیزم خوبی از خودتونه . آره دیگه جوری نشد که بشه برم
تفریح دونفره ... سلیقه کتابخوانی و فیلم دیدن هامون فرق داره . تو خیلی چیزها فرق فکری داریم . من فوق العاده گرمایی اون فوق العاده سرمایی . من سخت گیر اون آسون گیر . من منظم اون .... و من تفریحم رو به نبودن تو خونه میبینم با دوستام. تو خونه واقعا چیزی نیس که به قول شما دو نفره باهاش کیف کنیم و زمان مون سخت نگذره . متأسفانه.
آقای ما هم سر لج ما با گربه ها سر ناسازگاری میذاره وگرنه مدتی دوسشون داشت ، اما حربه گیر آورده علیه ما که بیشتر بچزونتمون.

ژاله جمعه 27 اسفند 1400 ساعت 08:57

سلام عزیز من.
لباسشویی نو مبارک باشه. خیلی خوشحال شدم.
امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی و زحمتت کمتر بشه و وقت بیشتری برای خودت داشته باشی.

سلام عزیزم صبح بخیر
ممنونم
شما هم شاد و خوش و سلامت باشید

Reyhane R پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 21:40

سلام عزیزم
مبارکه (:
اگه به اندازه همین آب کشیدن هم زحمتت کمتر بشه ارزشش رو داره.

راستی من رمزت ندارم.اگه دوست داشتی برام بزار.

سلام خوبی . داشتیش قبلا عزیزم. چشم میام میگم
ممنون

فرشته پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 15:20

سلام عزیزم انشالله سال رو با خوبی به پایان میرسونی وسال جدید هم با تغییرهای مثبت شروع میشه لباسشویی جدید هم مبارک باشه اتفاقا پدر منم چند روز پیش لباسشویی وگاز جدید برای مادرم خرید تو سن ۷۵سالگی که مادرم دیگه حال بلند شدن نداره چه برسه استفاده از فر و....در هر حال ما کاری نمیتونیم بکنیم بعضی ها خیلی دیر متوجه میشن که اطرافیان هم آدمن ونیاز های خودشون رو دارن هم برای تو ومادرت ومادرم خوشحالم امیدوارم بهترین استفاده رو بکنین ودست داماد هم درد نکنه وبازم از این کارا بکنه
درباره بیمارتون هم بگم که الان من پر از خشمم چون یه همچین مشکلی هم با بیمارخودم دارم اینقدر من حرص میخورم اون به هیچ جاش نیست به خدا

سلام خوبی فرشته جان
چی بگم والا... به قول شما متأسفانه عمرمون گذشت به عذاب و کمبود .. گیر آدمای خودخواه افتادن بدشانسی بزرگیه چه سالم چه مریض.
خدا به مادرت توان و دل شاد استفاده از وسایل شون رو بده . چقدر زود دیر میشه اما خیلیا هنوزم متوجه نیستن

عابر پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 12:16

سلام . پیشاپیش سال نو مبارکت باشه الهی که خیر و خوشی و خنده روزی امسالت باشه.
لباسشویی هم مبارک. مستدام باشه غافلگیری های دامادتون.

ممنونم عزیزم
بر شما هم مبارک باشه
آره گفتی

ریحانه پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 11:46

مبارک ماشین لباسشویی باشه. خیلی مبارکه. حتما حتما چندین بار زنگ بزن خواهرت و هی تشکر کن. بدونن فشار کار اونقدر بالاست که همین یه حرکت چقدرررر مفید هست و اینکه توضیح بده حجم و فشار کار جسمی و روحی باقیمانده همچنان خیلی بالاست.

خدا کمکت کنه. خدا کمکمون کنه.

راستی؛ یادته دوسال پیش هی میگفتم ماشین لباسشویی بخر. اینم تیک خورد.
انشالله خرید تخت برای خودت و خواهرت
انشالله دومادی برادرت (یکی هم از خونه کم بشه، یکیه )
انشالله براورده شدن تک تک ارزوهات


والا مریض ما هم خیلی اخلاق های بد پیدا ورده و واقعا اذیت میکنه. شاید خصلت مریض بودن همینه. نمیدونم.

مرسی عزیزم آره خیلی تشکر کردم و گفتم راحتم کردن تو یه بخش...
الهی به همه مون کمک کنه خدا .
آره شکر خدا لباسشویی تیک خورد .
انشاالله دامادی داداشم اونم کلی تو خونه داره جور میکشه
کسی که سالم باشه وسط دو مریض ، همیشه تحت فشار میمونه . اونم بخاطر کنار برادرم بودن ، هم یه جوری گرفتاره اما بالاخره چون پسره از من آزادتره. به نسبت خودش تفریح میکنه و انرژی بازیابی میکنه ‌

من خواهرم بیشتر کله شقی و خودمختاری داره ، خدایی بداخلاقی نداره . مشکلش اینه که همراهی با شرایط من نمیکنه ، بیشتر حواسش تو گوشی و چون مثلا آدمیه که مسائل رو بزرگ و سخت نمیکنه از اونور بوم افتاده .
مسلما اونم اذیت میشه از بعضی رفتارای من و توقع صبوری بیشتر داره . اما من کم میارم
خدا بت صبر بده عزیزم بت سلامتی بده دوست عزیزم
مرسی که همیشه همراهی میکنی با من و تنهام نمیذاری حتی بین همه خستگی ها و دردهات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد