خواب

بچه‌ها من خیلی خوابم ریخته به هم ، شب ها چندبار بیدار میشم ، خوابم اصلا عمیق نیس . با اینکه حداقل تا ۱۲ شب بیدارم هرشب ، صبح ساعت نهایتا ۸ از جام بلند میشم ، بیشتر وقتا ظهر از سروصدا خوابم نمیبره . دیشب تا ۲ بیدار بودم ، کلی آهنگ گوش کردم تا شاید خوابم ببره ولی فایده نداشت . بدنم و مغزم خسته فعالیت های روزانه ست ، اما خواب درستی ندارم . امشب قرار بود شیر بخرم گرم کنم با عسل بخورم اصلااا به کل یادم رفت ، الانم که شیر  نداریم ، داشتیم هم دیگه حوصله سرپا ایستادن ندارم ، پاهام از ایستادن اونقدر خسته بودن که نشسته نمازم خوندم . 

یه کلاس خصوصی آنلاین گیرم اومده ، دو روز صبح برنامه ریزی کردم براش ، از خواننده های عزیز این خونه هستن ایشون و باعث خوشحالی منه که منو انتخاب کردن ، چقدر هم خوش حساب هستن ، هزینه جلسات تا آخر ماه رو پرداخت کردن . 

اون کلاس خودم که ثبت نام کرده بودم هفته بعد ۲۰ جلسه ش تموم میشه ، دوس دارم کلاس داستان خوانی انگلیسی هم شرکت کنم  اما مشکل آرامش فضا دارم،  دیگه تو اون کلاس باید بخونم و صحبت کنم ، مسئله دیگه هم تداخل تایمه ، وگرنه هزینه ش هم جور میشه .

امشب سر رام رفتم برای گربه ها غذا خریدم که وقتی غذا نداریم یا آقا نمیذاره چیزی بشون بدیم ، بتونم راحت تر بشون غذا برسونم ، غذاشون هم گرون بود ولی فعلا رب کیلو گرفتم ، داداشم گفت سری بعدی من پول بت میدم کمکی براشون بخری . 

نیمسال دوم قلمچی هم شروع شد و کلیییی برنامه ریزی  آموزشی و جزوه و جمع آوری نمونه سوال دارم ، گاهی بین این همه کتاب و جزوه هنگ میکنم اما لذت میبرم . 

شب تون بخیر. 

دعا کنید خواب عمیق و لذت بخشی داشته باشم . 


نظرات 3 + ارسال نظر
سنا دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 08:30

سلام عزیزم
من لولم اینترمدیت هست و برای بعد از ظهر ها ( حدود ۴) هفته ای دو‌جلسه کلاس خصوصی می خواستم.
چند تا سوال:
اول اینکه شما وقت دارین؟
بعدش اینکه با چه کتابی درس میدین. من نقطه ضعفم مکالمه هستش
اخریش هم هزینه هر جلسه چقدره؟

ممنون

سلام خوبید شما
من بعدظهر کامل سرکارم عزیزم
اگه برای صبح اوکی بودی به دایرکت من که آدرسش پست ثابت هست ، پیام بده بیشتر شرایط رو بسنجیم

رابعه پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 ساعت 11:14

سلام و خواب من بعد یک هفته کاملا شب بیداری و روز اصلا نخوابیدن دیشب به مدت پنج ساعت کامل خوابیدم‌

به به خاااانم
خوشحال شدم اومدی کجایید بابا
خدا رو شکر تونستی خوب بخوابی.
یه چیزی رو راجب خودم متوجه شدم که یک دلیل از اون همه دلایل نخوابیدنم هست ، متاسفانه این مدت افتاده بودم رو هوس اسمارتیز بچگی
چون کاکائو داره مزید بر علت بی خوابی های من شد
فعلا رفتم تو ترک . البته کلا زیاده خور نیستم تو هیچی
اما الان یه بسته اسمارتیز دارم باید اونم بخورم
ولی با فواصل طولانی که خوابم تنظیم بشه و صد البته موارد دیگه رو هم متعادل کنم

Blue Mahya سه‌شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 23:54 http://Bluemahya.blogsky.com

متاسفانه خواب منم اینطوری هست. البته به مدت ۵ سال

وای خیلی بد، سخته آدم عصبی میشه اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد