اولین حقوق قلمچی

اینجا با همه جای واقعی دنیا و آدم هاش فرق داره . اینجا میشه خیلی از نگفته ها رو گفت . وقتی شما رو شریک غصه‌هام میکنم از اونطرف هم دوس دارم شریک شادی هام بشید . 

باید بگم بیاید با هم جشن بگیریم ...

برای ۴ تا کلاس قلمچی به من سه میلیون و پانصد دادن 

از نظر زمانی از مهر تا الان طول کشیده ولی خب این مقدار برای ساعات کاری محدودی در هفته بوده نه فول تایم . همینجوری هم بخوام حساب کنم ماهی یه تومن دراومده برام . پولی که هیچ وقت تو اون زبانکده نگرفته بودم . این مقدار پول برابر با یه سال کار من تو زبانکده قبلی . یعنی کل حقوق های یه سالم میشد این مقدار . اما حالا شکر خدا داره وضعیت مالی م بهتر میشه . امروز یه خصوصی هم داشتم . 

خودتعریفی نباشه اما هرجا میرم برای تدریس ، شاگرد خیلی راضی و خوشحال میشه ، انگار چیزی رو شنیده و دیده که تا حالا نشنیده و ندیده . 

من قدرت انتقال خوبی دارم و روش تدریس م جوریه که دانش آموز راحت بفهمه . شوخی و خنده هم توش هست و مثال های متفاوت . 

مخصوصا از وقتی محل کارم عوض کردم،  چون مطالعه م بیشتر شده و روش کار اساتید مختلف من جمله تهرانی رو دنبال میکنم ، کمک زیادی به خودم کردم . 

کلاس خصوصی امروز رو مدیرداخلی زبانکده معرفی کرد . خوبیش اینه که خیر میرسونن.  مثل اونجا نیس که انگار تو یه جعبه بودم که هیچ کس نمیبینتم.  

حتی برای مدرسه غیرانتفاعی هم با یه آشنا صحبت کردم و آمار گرفتم ، بلکه بتونم مدرسه هم کلاس بگیرم . 

پرداختی های زبانکده جدید هم خوبه ، هرکلاس تموم میشه بعد چند روز پول همون کلاس واریز میشه ... باید ببینم تا آخر سال چقدر میشه کل درآمدم .  اونقدر ماشین و همه چی گرون شده  که نمیشه هدف گذاری اینچنینی کرد که مثلا تا فلان تاریخ پول جمع کنم یه ماشین بخرم

حالا برای خرید یه دوچرخه هم باید وام بگیریم چه برسه  به ماشین . 

فقط امیدوارم این روزگار سخت اقتصادی ماندگار نباشه ...

نظرات 9 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 29 دی 1400 ساعت 10:47

الهی شکر بانوی زیبا :**************
الهی شکر. نمیدونی چقدر خوشحال شدم برات. دیدی از دل اون روزهای خاکستری چی بیرون اومد؟ دیدی تلاشت برای ادامه زندگی چقدر نتیجه شیرینی داشت؟ عزیز دلم، این اولشه. انشالله حقوقت به ماهی ۳ میلیارد برسه (آقا نسبت به درآمد متوسط الان ها. نه که اون موقع درآمد متوسط ۳ میلیارد باشه. والا میگن دعا باید دقیق باشه :))‌ )
بهترینی، بهترینی، بهترینی

عزیزی عزییییززز
کلی خندیدم با کامنت گرم و پر محبتت .
مرسی قربونت بشم .
واقعا دقیق و ماشین حسابی ، حساب کردی ای ول
تو هم سلامت باشی و موفق و شاد شاد شاد

Reyhane R سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 21:52 http://injabedoneman.blog.ir/

آخ جون! مبارکه ^_^
حق تو خیلی بیشتر از ایناست (:
الهی روز به روز برکتش بیشتر بشه.

مرسییی عزیزم

فرشته سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 01:55

وای خوشحالم عزیزم برات

مرسی فرشته جون

مامان فرشته های شیطون دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 20:37

وای چه خوشحالم خدا رو شکر

ممنونم عزیزم

مونا دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 16:42 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام
برات خوشحال شدم
میفههم چی میگی
منم اولین باری که درآمد ماهانه م بیشتر از حد معمول همیشگیم شد یه حس خوب خوشحالی رو تجربه کردم
یه چیزی تو مایه های اینکه آخ جون منم تونستم
انشالله که موفقیت ها و شادی ها تو مسیر کاری و مسیر زندگیت موندگار باشه
و هر روزت بهتر از دیروزت بشه

مرسی مونا جان . آره خیلی شیرینه . شما هم موفق و سلامت باشید و پایدار

یک خانم دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 16:27

چه خوب

خورشید دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 14:13

سلام
به به
ان شاءالله پرخیر و برکت باشه

سلام مرسییییی

مهرو دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 10:41

الهی شکر

حنآ یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 23:29 http://Olivee.blogsky.com

اولین ها همیشه دلچسبه
موفق باشی

آره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد