پسرها

ذات شون شیطون و پرهیجانِ ، اگه تو دلشون هم حسرت و آرزویی باشه بازم بگو بخند میکنن و همه چی رو به مسخره میگیرن . 

کلاس نهمی ها خیلی شیطون و پر سروصدا هستن . منم خب هم گاهی باشون میخندم و گاهی هم عصبی میشم بخاطر اینکه حق بقیه که ساکتن ضایع میشه . من تو کنترل کلاس اصلا مشکلی ندارم ، اون زبانکده هم که بودم همیشه سعی شون بر این بود که کلاس پسرا بدن  به من . 

یعنی به ترک دیوار هم می‌خندن ولی خداییش استاد استاد از دهن شون نمیافته.  

این شور و هیجان شون منو هم به وجد میاره و لذت میبرم . 

روزی که با نهمی ها کلاس دارم کلا از ۵ تا ۹ سرپا هستم و حرف میزنم . دیگه نه صدا برام میمونه نه پا و کمر . روزای اول هم بدتر بودم اما الان بدنم سازگارتر شده . سکشن اول با دخترا که خییییلی آرومن ولی پسرا تلافی ش درمیارن  سَرم . 

این محیط های آموزشی باعث شده دختر پسرا بیشتر فرصت دیدن و ارتباط با هم رو پیدا کنن و این تو رشد خیلی از احساسات شون تاثیر داره تو روابط اجتماعی شون . هرچند که متاسفانه خیلی هاشون اونقدر که انتظار میره مودب نیستن چه پسر چه دختر . ولی خب شاید از نگاه ما نسل های قدیمی ، این مسئله  عادی نیس . 

خیلی راحت با هم شوخی میکنن و اصلا ترسی از حرف زدن ندارن ، اینا دیگه برن دانشگاه همه پیش نیازهای ارتباطاتی شون رو پاس کردن ، نه مثل ما که تازه تو دانشگاه با پسرها روبرو شدیم و تازه می‌خواستیم تمرین سلام علیک کنیم ، تا اومدیم یه جمله هم یاد بگیریم که ارتباط بهتری داشته باشیم،  فارق التحصیل شدیم . 

و اینکه خییییلی باید حواسم باشه از چه کلمات و تشبیهاتی استفاده کنم که آقایون به منظور نگیرن و کلاس رو ندن تو هوا . 

کلا برام جالبه که بین شون قرار بگیرم و گاهی با شوخی هاشون حتی همراهی کنم . این باعث میشه از قالب‌ سخت و از قبل تعریف شده خودم یا بهتره بگم از دیفالت خودم خارج بشم و یه حال دیگری رو هم حس کنم . 

نظرات 2 + ارسال نظر
خورشید یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 08:43

سلام استاد
یاد یه خاطره افتادم،
چند سال پیش رفته بودم مدرسه ای که خانم معلم کلاس اولم داشت سالهای آخر تدریسش رو میگذروند، رفتم یهش سر بزنم، چون کلاس اول جز شاگردهای سوگلیش بودم
یه دبستان پسرونه
معلمم من رو برد سر کلاسش،
میگفت شاگردهای قدیمی که میان به من سر میزنن، بعدش این ووروجکها تا دو ساعت دربارش حرف میزنن و تجزیه و تحلیلش می کنن.
اگه خوشگل باشه و چیتان پیتان کرده باشه، دائم سراغش رو میگیرن، میگن باز هم بیاد خیلی دختر خوبی بود
به نظرت لازمه بگم من همون یه بار رفتم؟ چون هیچکس پیگیرم نبود
پسرها واقعا وروجکن
خدا رو شکر تنوع خیلی خوبی شد براتون، آفرین به شما

آره خیلی شیطونن کوچیک و بزرگ هم نداره کلا ذات شون هیجانیه و دنبال گزینه های خوشکل البته

ریحانه شنبه 29 آبان 1400 ساعت 00:02

باعث افتخاری

فدای تو
خوشحال شدم اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد