گل مرداب

همینطور که داشتم ظرف میشستم به این فکر میکردم که بیشتر آدما فقط عدد سن شون بالا میره و عقل شون خیلی کند رشد میکنه . 

وقتی تو سن بالای ۴۰ سال نمیتونن با هم سر کوچکترین  مسائل کنار بیان و حتی قهر میکنن ..

وقتی نمک میخورن و نمکدون میشکنن و همه خوبی هات رو با یه اشتباه ت پاک میکنن و ندیده میگیرن . خیلی دلت میشکنه . 


پست امروز ارتباط و نظم خاصی نداره .. 

همین نشون میده چقدر ذهن من آشفته و مشغوله .

به شدت بدخواب شدم . 


منشی خانم بم میگه اگه اونور تایمت پر نکردن ، من کلاس های خودت رو برات ادامه بدم که با خودت بمونن و تو هم بیکار نباشی . گفتم نه .. راستش وقتی یه جا بم پیشنهاد مالی بهتر شده ، حتی اگه تایم هایی خالی بمونه ترجیح میدم استراحت کنم یا به کار دیگه ای برسم و انگیزه ندارم اینحا کلاس بگیرم .

 آگهی استخدام نیرو و سوپروایزر  زدن تو وات و اینستا و گفتن بخاطر تقاضای زیاد ثبت نامی ها دنبال جذب نیرو هستیم . 

بعد چند روز اومدن پست گذاشتن که نیرو و سوپروایزر  استخدام شد 

به منشی میگم سوپروایزر  کجاست کیه ؟  جواب نمیده ..‌ 



اینجا هوا هنوزم گرمه .. هنوز دم و شرجی میشه . سر کولر روشن خاموش کردن تو عذابیم.  


اینکه یه بذر کجا بیافته ، تو چه آبی و چه هوایی ، خیلی تو رشدش اثر داره و تو میوه ای که میده یا حتی ریشه ای که تو دل خاک میزنه . بله آسمون خدا و زمینش همه جا یکیه . اما نمیشه زاویه و شدت تابش همون خورشید رو همه جا یکسان حساب کرد . نمیشه خاک بیابون و دشت ش رو یکی کرد .  یه دونه تو دل بیابون میشه گیاه خاردار مثلا و یه دونه تو دشت میشه یه درخت میوه.  

غیر اون استثناء ها ... مثلا گل مرداب که تو مرداب به زیبایی  معروفه . 

آدما هم همینن ... اینکه شانس بیاری تو یه خانواده  سالم از نظر جسمی و روحی بدنیا بیای ، تو یه خانواده بافرهنگ و تحصیل کرده،  تو یه خانواده مرفه و پولدار .... خییییلی فرق داره با اینکه تو یه خانواده ای بدنیا بیای که مثلا پدر خانواده معتاده یا قاتل یا خیلی خیلی خوب باشه فقط بگیم ظالمه ... یه خانواده که فقر فرهنگی و مالی و اجتماعی و تحصیلی و چه و چه و چه ...  اینا خیلی توفیر داره .. بچه ای که تو این دو خانواده بدنیا میاد یکیش میشه من یکیش میشه اون

فهمیدید چی شد 

دیگه ریز ریزش نمیکنم شما میدونید من چی میگم . برم که خیلی کار دارم خیلی .

نظرات 6 + ارسال نظر
یک خانم شنبه 24 مهر 1400 ساعت 09:10

چه عالی
چی بهتر از این
بهترین ارزوها رو برای شما دو خواهر گل دارم

ممنونم

یک خانم جمعه 23 مهر 1400 ساعت 18:07

سلام

الهی همیشه بخندی عزیزم
اره شما برو مسافرت هر چی هم گفت شما نازکتر از گل به ایشون نگو . به عبارتی هست که می گه بر تاریکی لعنت نفرست شمعی روشن کن..بالاخره باید اولین قدم رو برداشت .وگرنه همیشه همینه که هست.
...
راستی نمی دونم توی خونه موسیقی علاقه دارید یا نه .یکی پخش موسیقی مورد علاقه خانواده البته باصدای ملایم یکی هم شروع روز با رادیو که برنامه اس نشاط اور هست خیلی مهمه که اون روز با امید و سر زندگی شروع بشه. رادیو رو برای خواهر روسن بزار در طول روز حوصله اش سر نره از کتابخانه کتابهای مورد علاقه براش بگیر . شاید اول دوست نداشته باشه .اما با صبوری که از شما سراغ دارم با کمک خدا ان شاالله که شدنیه
با تقدیم هزاران انرژی مثبت

سلام یک خانم عزیز .
مرسی منم باز میخندم
من با آقا هزار راه رو امتحان کردم ... جواب نداده خواااااهرررر.
هم من هم خواهرم موسیقی دوس داریم
خواهرم وقتش کاملا پر میکنه تمام وقت سرش تو گوشیه ... هم مطالعه میکنه هم موسیقی گوش میده و هم فیلم و چت و و و .
من که خیلی دوس دارم یه آهنگی پخش کنم تو خونه ولی خب اجازه نداریم .
و معمولا با هندزفری گوش میدم

مرسی از انرژی های مثبت تون

یک خانم پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 20:30

سلام ساره خانم گل
اومدم پیشنهاد بدم که اگه میشد مسافرتی هر چند کوتاه ( حتی یک روز) با پدر محترمتون برید به خدا روحیه هر دوتون عوض میشه سفر خیلی مهمه خیلی

سلام عزیزم

با پدددددررررررر


ترانه چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 03:39 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام ساره جان. راست میگی آدمها از یک نقطه شروع نمیکنن. شرایطی که توش بدنیا میایم واقعا نقش مهمی توی بقیه زندگیمون داره. اما بنطر من آدمها هنوز حق انتخاب دارند. امیدوارم با تلاش و انتخابهای خوبت بتونی شرایط بهتری برای خودت فراهم کنی بزودی.

سلام ترانه جان .
خیلی تاثیر داره نمیشه انکارش کرد . و بخوای به چیزی برسی خیلی تو زحمت میافتی وقتی شرایطت سخت باشه و مسیرت دور میشه و ناهموار

خورشید سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 22:02

سلام
بهتری؟
فکر کنم ماها بیشتر از خودت منتظر اون اتفاق خوبه هستیم.
ان شاءالله به زودی، اون روی قشنگ زندگی رو ببینی

سلام عزیزم خوبم خورشید تابان
قربون شماااااا

مونا سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 16:25 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام خوشگلم
خوبی؟
دلم خواست اینو بهت بگم
تو خیلی خوبی
مهربونی .. قدرتمندی و شریف
نسبت به شرایطی که داشتی تونستی بهترین خودت باشی تا جایی که مربوط به تو میشده
من فقط به یه دلیل اینجا رو میخونم
اونم اینه که روزی بیاد که بیای و بنویسی
همه چی خوبه ..
رسیدم به اون چیزایی که دلم میخواست و شد اون چیزایی که باید بشه..
مطمئنم یه روزی به اونجا که باید میرسی

سلام مونای عزیز
چقدر لذت بردم عزیزم
الهی انرژی مثبت دعاهاتون به خودتون هم برگرده
امیدوارم بتونم بیام و زود از خوشی ها باتون حرف بزنم و وارد فصل تازه و واقعا متفاوتی از زندگی م بشم
مرسی که هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد