دلگرم وجودتون

من صبح خیلی ناراحت بودم و حس میکنم دو جمله اول پست رو بد ادا کردم و نمیخوام کسی اینجا ازم ناراحت بشه یا به دل بگیره . 

به خودم گفتم ساره چرا اینجور نوشتی حالا خواننده ها فکر میکنن که از حرفاشون ناراحت شدی ، ولی اصلا اینطور نیس بچه‌ها.  

خودمم نمیدونم... گاهی حتی تحمل نوشتن از دردهای خودم رو ندارم وگرنه مشکل از کس دیگه ای نیس . 

شما اینجا با من همراهی میکنید و من به وجودتون دل گرمم.  

بام قهر نکنید هاااا

نظرات 1 + ارسال نظر
هدهد چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 00:42

عه.. کامنت من نصفه اومده برات
در ادامه‌اش این بود که البته ما جای خواهرت نیستیم، خواهرتم حتما از شرایطش خیلی ناراحته که به خاطر همه چیز وابسته به دیگرانه.. و این ناراحتی و فشار رو بیشتر به شما که از همه بهش نزدیکتری انتقال میده.
شما خیلی حق داری که خسته‌ای و ناراحت. ولی اونم حتما خیلی تحت فشاره. کاش میتونست کمی با شما همکاری کنه.
انشاالله به زودی خدا از جایی که اصلا انتظار نداری گشایشی میکنه برات.

انشاالله عزیزم
بله اونم مسلما خیلی تو شرایط سختیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد