پیشنهادهای کاری

دو روزه خواستم به آینده فکر نکنم و خوب بوده . 

تو این ماه سه جور کار بم پیشنهاد شد .. 

نت وورکینگ  که اصلا با روحیه من سازگار نیس و در خودم حس تجارت و تبلیغات  نمیبینم .

صندوق داری یه رستوران ..

و دیروز پیشنهاد کار از قلمچی با همکاری همون همکارم که گفتم گفته ساعتی ۲۵ تومن بم میده .. این بار خود رئیس قلم چی خواست منو ببینه و راجب کار حرف بزنیم . 

فعلا ترجیح میدم چیزی راجب شرایط کار ننویسم .. راستش خسته نوشتنم.. 

میخوام جلسه دوم رو هم بذاریم و مسائل مالی رو شفاف تر کنم بعد بیام همه رو یه جا تعریف کنم که آیا قبول کردم یا نکردم . 

شلوغ پلوغم عین همیشه ... 

یه مقدار زبان میخونم و نکته برداری های جدید میکنم . 

یه مقدار کتابم رو میخونم .

طراحی فعلا دست نزدم به کار ... اما انگار یه  سفارش جدید در راهه

اینستا میرم از بس پیج آموزشی زبان و هنر فالو دارم تا بیام چک کنم متاسفانه کلی وقتم میره .. البته بیشتر وقت ها این کارو میذارم برای قبل خوابم که تایم سوخته ست . 


این روزا مریض ها رو با سوز بیشتری دعا میکنم .. دلم و فکرم ناخودآگاه  همراهی شون میکنه .. 

برای همسر یکی از دوستام . 

برای خواهر یکی از دوستام . 

برای پدر للی دوست تیلو که متاسفانه  از دنیا رفتن . 

برای پسر سه ساله یه همکار قدیمی که حدودا ۵ ماهی هست بچه ش زندگی  نباتی رو داره تجربه میکنه . 

و برای خیلی های دیگه که یه جوری همیشه اثر مهرشون  و محبت شون تو زندگی من بوده .. چه اونی که حتی بم پول قرض داده یا هدیه داده .. برای درآمدشون و برای حفظ کانون گرم خانوادگی  شون و خوشبختی شون دعا میکنم . 

راستی اون شخصی که گفتم خواستم ازش حلالیت بگیرم،  هرچی زنگ زدم جواب نداد .   


برم که یه سر و هزار سودا دارم ...  سالم باشید و شاد . 


نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 17:48

خدا به همه مریض ها شفا بده کمک کنه خانواده ماها هم بینشون

الهی آمین

هاله دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 13:54

پس صد درصد حلالت کرده شک نکن اصلا مگه میشه از شما ناراحت بود بعیییییید خیلی بعیییییید

خب من همون موقع هم ازش حلالیت گرفته بودم. اختلاف مربوط به دوران خوابگاه بود . هر دومون مقصر بودیم . رضایتش هم یادمه ولی نمیدونم چرا حس کردم نیازه بازم باش حرف بزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد