بچه‌ها  الان حالم خیلی بهتره . 

صبح قرص خوردم و یه کوچولو دراز کشیدم . فکر اینکه کرونا بگیرم خیلی آزاردهنده  بود . واقعا نمیدونستم چکار کنم . کارای خواهر برادرم و آشپزی .. نمیدونستم  باید به چیزی دست بزنم یا نزنم . 

کاش خدا لطف میکرد و کرونا رو برای من فاکتور بگیره . 

الانم که بهترم شکرش میکنم . 

خواهرم به شوهرش گفت برام مسکن های مخصوص  آورد و خوردم و خیلی بهتر شدم.  میخواستم آموزشگاه  نرم بخاطر همکارم ولی وقتی دیدم  خوبم رفتم . 

ولی میگن بهتره تست هم بدم .

نوبت گیری تست صبح خیلی زوده و خودم که نمیتونم برم ، کسی رو هم نمیتونم بفرستم . ولی بعد کارای صبح میرم بلکه خدا کرد تست هم بدم خیالم راحت بشه . 

فعلا قرص ها میخورم و آب نمک غرغره میکنم . 

مرسی از همه تون که حالم پرسیدید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 17:52

سلام ساره عزیز
خدا رو شکر که بهتر شدی، ان شاءالله که تنت سلامت باشه. مراقب باش و همین مراقبتهای پیشگیری رو انجام بده

قربونت عزیزم

هاله چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 13:30

سلام دوست جونم خوبی چه طوری دختر؟ الهی بمیرم برات ایشالله که چیزی نیست خیلی مراقب باش برای ما کشیکهای طولانی گذاشتن تو بخش تزریقات رمدسیویر بیمارای کرونایی خیلی خیلی شلوغم و خسته خدا خودش پشت و پناهت باشه آب نمک زیاد قره قره کن مثلا تو یه ساعت سه چهار بار گلو و حلق و بینی و هم باهاش شستشو بده سرم نمکی پیدا کنی که چه بهتر خیلی به تست و جوابش اعتنا نکن به خصوص اگه منفی بود ببین حالت چه طور و مهم علائم بالینیه نه تست ولی خودتو کمتر برای بقیه هلاک کن

سلام عزیزم
خدا نکنه دختر
تنت سلامت باشه الهی واقعا خدا قوت به شما و همکاراتون
من انجام میدم هرچی لازمه .
پیگیر تست هم هستم ، فعلا نوبت گیرم نیومده تا الان
چشم عزیزم مرسی
مراقب خودت باش

غزل سپید سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 22:35

ساره جان من الان پستها رو دیدم، امیدوارم که مشکلی نباشه و فقط یکم خستگی و ضعف بدنی زودگذر باشه...
خدا پشت و پناهت دختر مهربون
کاش کار بیشتری ازم برمیومد

خوبم فعلا عزیزم
مرسی غزل جانم خیلی لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد