تب بی کسی

بچه‌ها من دیشب تا صبح از تب نخوابیدم . بدن درد داشتم . صبح یه قرص خوردم الانم درازکش افتادم . دردم کمتره اما باید ببینم این تب ریشه ش چیه و بعد معلوم شه کروناست یا نه . 

من کرونا بگیرم کسی رو ندارم ازم مراقبت کنه . جای خواب و استراحت هم ندارم .

سوزناک تر اینه که خواهرم میگه تو که میدونی کسی نیس ازت مراقبت کنه خودت پاشو برای خودت شربت و و و درست کن 


من هر کی افتاد مراقبتش کردم حتی آقا ... 

خدا نکنه بیافتم کسی رو ندارم .

صد افسوس .

تا شب سعی میکنم بیام از تغییر حالم بگم . 

نظرات 7 + ارسال نظر
عابر سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 21:46

در جواب کامنت خانم ترانه گفتی خوبی. خدا رو شکر الهی که همیشه خوب باشی

خوبم عابر جان نگران نباش عزیزم بهترم

ترانه سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 21:24 http://taraaaneh.blogsky.com

امیدوارم که زیاد جدی نباشه و زود زود خوب بشی

مرسی عزیزم فعلا خوبم شکر خدا

رها سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 20:51

بهتری. ساره جون

خوبم عزیزم

فرشته سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 18:14

وای عزیزم الان بهتری؟

آره آبجی الان بهترم

Reyhane R سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 14:16 http://injabedoneman.blog.ir/

ای بابا ):
ان شاءالله که چیزی نیست.
مواظب خودت باش.

قربانت
فعلا خوبم عزیزم

نفیسه سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 11:55

الهی کاش حداقل نزدیکت بودم خودم به دادت می‌رسیدم حتی سرماخوردگی معمولی هم نیاز به مراقبت داره... شاید خستگی جسمی و روحی زیادی که داری تحمل میکنی بدنت رو ضعیف کرده حتی اگر حس کردی بهتری به کسی نگو که مانع استراحتت نشن کسی که کمک حالت نیست حداقل تا میتونی بخواب و استراحت کن، ببینن تو نمیتونی یه چند روزی برای کارای خونه بالاخره یکی میاد کمک یه فکری میکنن دیگه

عزیزی توووو ..‌ مرسی دوست من
الان خوبم .
صبح یه کوچولو دراز کشیدم

نیسا سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 10:58 https://nisa.blogsky.com/

سلام اتفاقی پستتون را دیدم.
از نوشته هاتون لذت بردم. مشخصه که انسان مهربون و شایسته ای هستید مخصوصا این احساسات و محبتهایی که به حیوانات می کنید.

شما محبت دارید نیسا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد