یکی از دوستام  پیام احوالپرسی  داد و گفتم بیام کمی بنویسم ‌. یکی از دوستان وبلاگی ایشون بر اثر کرونا فوت شدن و فکر کنم نگران من شده بود . 


من در تلاشم که خوب باشم و همچنان از کاری به کاری .

تمرین های طراحی م فشرده لابلای کارام انجام میدم . ولی تا همین حالا که دارم باتون حرف میزنم یه مقدار عقبم و همین استرسی و عصبی  م میکنه . 

دلم نمیخواد کار هُل هُلکی انجام بدم . فردا باید تکلیف بفرستم تا ۱۲ ظهر وقت دارم . باوجود خستگی هام دیشب و پریشب نشستم پای کار . اما امشب داغونم . مشکل کاری تو آموزشگاه  داشتم . و الان حتی حس مریضی میکنم . میخوام بعد این پست بخوابم و دیگه چیزی چک نکنم .

دور چشمام چند وقتیه زیاد پف میکنه و فکر کنم وقتش شده این بار برم آزمایش  بدم ببینم چه خبره . چشمام مرتب خسته هستن و نمیتونم مصرف گوشی رو کمتر کنم ، با اینکه زمان کمتری رو سعی میکنم تو گوشی برای شخص خودم سر کنم . 


من فقط به طراحی کردن دل خوشم و لذت میبرم . تنها کاری که منو از دردها غافل میکنه حتی موقت . 

اما این روش کار جدید ، دقت بالایی میخواد و از صفر تا صد کار با مداد انجام میشه نه قلمو ، برای همین فشار بیشتری به چشمام میاد ‌ .


مراقب خودتون باشید دوستای من. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 06:27 http://taraaaneh.blogsky.com

تو هم مواظب خودت باش ساره جان. کار خوبی میکنی که میخوای آزمایش بدی. امیدوارم چیز مهمی نباشه و فقط از خستگی باشه.

ممنونم ترانه جان عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد