خواب ابدی

اینقدر این روزا جسمم و روحم خسته ست که ظهر که میخوابم اینقدر خوابم عمیق و شیرین میشه که دلم نمیاد بلند شم . دلم نمیاد بیدار بشم ، حس میکنم به اندازه حدودا دو ساعت یا کمتر ، مغزم استراحت میکنه و زندگی رو خاموش میکنه . 

شب ها اونقدر لذت نمیبرم . کابوس میبینم و افکار آزاردهنده روز شب ها تو خوابم شکنجه م رو ادامه میدن . 


واقعا خسته م و دلم میخواد به خواب چند روزه برم . 

اما میدونم باید شاکر باشم  که بیدار میشم از خوابی که خیلی ها بیدار نمیشن . 

اما راستش بخواید با رضایت کامل و خرسندی و نه از روی ناشکری ، دلم میخواد خواب به خواب برم . یک مرگ خاموش . ایست قلبی یا سکته مغزی . 

اصلا دنبال جلب محبت کسی نیستم و مهرطلبی نمیکنم یه جوری به این باور و رضایتمندی رسیدم . 


ببخشید که وبلاگ دوستان نمیام یا اگه بیام تند میام و میرم . واقعا وقتم محدوده و زمان آزاد زیادی ندارم . 

نظرات 4 + ارسال نظر
کتایون سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 11:13

سلام گلم
خواب ابدی...یک روز خواب ابدی همه ما را دربرخواهدگرفت...من خیلی به اون روز فکر می کنم...خیلی هیجان انگیزه...ببین الان چقدر افراد دوست دارند به کرات دیگه سفرکنند...حالا انسانها با مرگ به دنیای دیگری سفر می کنند...به سفری لامکان ولازمان...خواب مرا همواره به یاد اون سفر می اندازه

اگه واقعا به نگاه سفر بش نگاه کنیم مسلما هیجان انگیز و شیرینه

سمیرا سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 00:33

حرصم میگیره از این زندگی
تو ک سرشار زندگی هستی باید باتوجه ب محدودیتهای مسخره اینطوری حرف از مرگ بزنی

چی بگم سمیرا جون .
ببخشید واقعا

عابر دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 13:21

حالا بعد از صد و بیست سال نوعش رو خودت انتخاب کن منم انتخابم مثل توِ دوست دارم با سپیده صبح هم باشه سفر باید سر صبح باشه
یه سری موسیقی بی کلام هست برای ارامش یکیش خواب نابِ بذار کنار گوشِت آروم گوش بده و بخواب شاید استرس روز رو ببره


آره سفر باید از صبح زود باشه واقعا با شوق و بی زجر
من فایل زیاد دارم که گوش بدم ولی گاهی حتی زمان برام نمیمونه تا بیام گوش بدم از خستگی گیج میشم‌

هاله دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 11:56

سلام خانمی خوبی
چند روزه حسابی سرم شلوغه از روزی که با هم حرف زدیم متاسفانه تست برادرم مثبت شد و درگیر بودم اصلا نشد حالی ازت بپرسم

سلام هاله جان خدا قوت
ای بابا.. انشاالله که هرچه زودتر خوب بشن .
خواهش میکنم چه حرفیه همه گرفتارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد