و من ...

یکی از دوستام خواسته از چیزایی که این روزا میخونم و میشنوم اینجا حتی در حد اشاره هم که شده بنویسم . 

خب اولا اینکه من هنوز کتاب رو تموم نکردم و نتیجه گیری کلی پس نمیکنم و شما هم فقط در همین حد داشته باشید . 

دوما اینکه من دارم سعی میکنم خوب باشم و یادگرفتنی های جدیدم رو بکار بگیرم اما باور نمی‌کنید و نمیتونید تصور کنید که حتی سر سوزنی ( نه حالا اغراق نمیکنم به اندازه سرسوزن اوکی میشه ) ، نمیشه تغییری در شرایط ایجاد کرد . شما اون سرسوزن رو داشته باشید . ولی تو جهنمی که من هستم سرسوزن .... ولش کنید بیخیال . 

از ته دلم نپرسید که خونِ خوووون. 


از کتاب دارم رو این چیزا تمرکز میکنم ...

من مهم هستم . 

تایید دیگران یک میل است نه ضرورت . 

رفتار هر شخص رو به شخصیت  اون مرتبط بدونید نه به خودتون .

محدود و زنجیره شده دیگران  نشید حتی اگر پدر مادرتون باشن ،، ( قابل توجه من که متاسفانه گردنم شکسته دیگه ازبس آدم بش آویزون شده .)  ، کتاب میگه رها کن همه رو ...  اما من چه جوری رها بشم وقتی تو وجودم و به دست و پام زنجیر شدن . 

درمورد دوست داشتن دیگران میگه ، احساس من به خودم مربوطه و مثلا آن زمان تصمیم  گرفتم  تو را دوست داشته باشم،  حالا تصمیم گرفتم  تو را دوست نداشته باشم . 


از فنگ شویی های خانم مهندس مهشید رئیسی  ،

ویس هاش خیلی شیرین هستن و مخصوصا  که پیج هم دنبال میکنم و میبینم آدما از چه معجزه هایی تو زندگی شون حرف میزنن واقعا تعجب می‌کنم اما باور هم میکنم . البته بسته های آموزشی ایشون خیلی گرون هستن و من که امکان خرید ندارم . ولی هرکس خریده و راه ها رو رفته ، تغییرات زیادی داشته از پول که تو اولویت آموزش های ایشون هست تا موارد عاطفی . 

نمیدونم چقدر بش اعتقاد دارید اما علم خیلی جالبیه . 

به شرطی که بتونی رفع انباشتگی  کنی و پاکسازی و و و در آخر فنگ شویی . 

مثلا چی رو کجا و تو چه ضلعی بذاری و اصلا عنصر تو چی هست . 

من عدد کوا و عنصرم  رو خودم محاسبه کردم ولی خببببب رفع انباشتگی  ها رو حتی از تو کمدم هم نتونستم شروع کنم چون نباید کسی و علی الخصوص  آقا باشه که بایسته بالا سرم پیاز خورد کنه . 

خوش به حال اونا که پول دارن بسته ها رو بخرن و صدالبته میتونن راه ایشون رو برن . 

البته پول رو میشه قرض کرد اما انجام دادن مراحل بعدش خیلی سخته . 

خوش به حال اونایی که پدر مهربون دارن .

خوش به حال اونایی که خواهر برادر سالم دارن . 

خوش به حال اونایی که مادرشون دلسوز و ازخودگذشته است و تلاش میکنه برای زندگی بهتر .

خوش به حال اونایی که زنجیر به پاشون نیس . 

خوش به حال هرکسی که میتونه قدمی برای خودش برداره و بره دنبال زندگیش. 

خوش به حال کسی که ایمان قوی داره . 


و من  ...‌ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد