باید بتونم یه برنامه ریزی که از طریق اون بتونم برم بیرون و تو خونه نباشه ردیف کنم ... 

اینجور که فهمیدم هزینه ماهیانه یوگا حتی اگه شروع بشه خیلی بالا رفته حدود ۴۰۰ تومن . و من واقعا توان پرداخت این هزینه رو ندارم . 

من همش منتظر تموم شدن دوران کرونا بودم که برم یوگا ولی حالا فهمیدم انگار نمیشه . 

اون سالها که سه روز یوگا میرفتم ،  کلاس طراحی م مثل الان فشرده نبود ، شایدم الان یادم رفته چون تو مراحل پیشرفته تر قرار گرفتم . 

حالا من کل هفته بین اون همه کار تو خونه  ، طراحی هم میکنم،  اگه فعالیت دیگه ای به تایم صبح اضافه کنم دیگه فکر نکنم به چیزی برسم . 

ولی حس میکنم هنوزم نیاز دارم که کمتر تو خونه باشم ، که کمتر مجبور بشم کار همه رو انجام بدم . 

از طرفی هم میدونم اگه هر برنامه جدیدی بذارم و اجبار ثبت نامی توش نباشه ، مقید نمیشم به انجام دادن همیشگی و منظمش.  

خواهرم میگه چرا یه برنامه برا خودت نمیریزی ، و من واقعا هنوز تصمیم و ایده ای ندارم .. هرچند این مدت هر بار رفتم بیرون تو اوج گرما ، تااااااا پام گذاشتم خونه مجبور شدم اول سرویس دهی کنم . یعنی دور دنیا رو بگردم باز تا میام همون کارا . 

گاهی هم احساس میکنم خواهرم به تنهایی نیاز داره که من همش دَمش نباشم ، بهرحال اونم مسائل شخصی خودش رو داره  ، و وابستگی کاریش باعث میشه که بخواد که باشم ولی حریم خصوصی  ش سر جاشه  ، چون گاهی هم بم گفته که یه جورایی بودن همیشگی من صبح ها تو خونه باعث شده مثلا نتونه راحت با دوستاش تلفنی حرف بزنه . خب تا حدی حق داره ولی من واقعا نمیدونم چکار کنم . 


ثبت نام ترم جدید طراحی رو انجام دادم ولی هنوز نتونستم تمرینی انجام بدم .



نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 23:49

روزا برو زبانکده تو یه اتاق خالی بگیر بخواب :))))

والا. همش که ادم نباید راه بره.

یا دراز بکش و تو اینستا بچرخ و اهنگ گوش بده

به اقا هم بگو کلاس زبان داری

جدیدا گفتیم رئیس مون با مسئول ساختمون حرف بزنه ببینیم نمیتونه گاهی اجازه استفاده رایگان از کلاس ها بمون بده ؟ هنوز جوابی نگرفتیم
دست به دلم نزن که خونِِِ

ترانه جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 05:33 http://taraaaneh.blogsky.com

اگر میتونستی با دوستات یا حتی تنهایی برنامه پیاده روی یا حتی دویدن بگذاری خوب بود . هم بیرون خونه هست و میتونی ساعاتی از خونه و مشکلاتش دور باشی و هم توی فضای باز هست واز نظر کورونا کمتر خطرناکه.
امیدوارم بزودی راه مناسبی برای وقت گذروندن مفید بیرون از خونه پیدا کنی

من خودمم پیاده روی دوس دارم اما اینجا هوا خیلی گرمه و متاسفانه دزدی کیف و موبایل زیاده و نمیشه مثلا موبایل نبرم بام
خودم دوس داشتم جایی بود که وسایل طراحی م ببرم بشینم اونجا کار کنم ، اینجوری هم از خونه دور میشدم هم از طراحی عقب نمیموندم
مرسی عزیزم

سمیرا پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 19:52 http://khalvateman66.blogsky.com

من که با جون و دل انجام می دم تمرینات رو، بعد مربیمون هم فواید تک تک تمرینا رو می گه، هم می گه اونایی که مشکل دارن چجوری تمرین کنن، مثلا من که گردنم مشکل داره مدام تاکید می کنه مثلا گردن دردیا بالارو نگاه نکن.
حسش انقدر خوبه گفتن نداره، خودت یوگا کار کردی می دونی
بعدش هر زمانی که تونستی می تونی کار کنی.
من به مربیم می گم ۲۴ ساعت به عنوان مهمان شرکت کن، اگر تونستی بعدش ثبت نام کن.
بهم خبر بده

چه خوووب
مربی ما هم خیلی باحوصله بود و همه محدویت های بیماری رو تذکر میداد
فکر خوبیه ۲۴ ساعت بمونم امتحانش ضرر نداره

سمیرا پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 19:25 http://khalvateman66.blogsky.com

من بخاطر شرایط کرونا تو خونه یوگا انجام می دم، مربیم به صورت آنلاین تا اینستگرام لایو می ذاره، ۸ جلسه ۱ ساعته، به علاوه نیم ساعت مدیتیشن مربیم از ما ۱۰۰ می گیره.
البته مربی من یکی از بهترین مربیهاس و بخاطر پولش نیست واقعا که برامون کلاس می ذاره.
اگر دوست داشتی شماره تماسم رو بگو برات بذارم، با مربیم هماهنگ کنم تو جلسات آنلاین مثل من شرکت کن.
جلسات رو هم سیو می کنه تو طول روز هروقت تونستی می تونی ورزش کنی

سمیرا جان ممنونم که اومدی و تجربه و راه حلت رو گفتی
اما به نظر شما میتونم ت خونه انجام بدم ؟ من تو خونه اصلا از صداهای مختلف نمیتونم حتی یه کلاس خصوصی راحت بگیرم که به اندازه یوگا تمرکز نیاز نداره
همین مدت مدیتیشن ها رو به جون کندنی انجام میدادم عملا شرایط کامل و اوکی نبود اما دلم نخواست این مسیر رو نرم .
میترسم ثبت نام کنم و حتی نتونم انجام بدم . یا چون تنهام و جام راحت نیست انگیزه نداشته باشم .
حالا شاید بیشتر راجبش ازت بپرسم ببینم چه کنم
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد