هل من ناصر ینصرنی

گرمای هوا اینجا تو بهار رسیده به ۴۶ درجه 

من شب ها نمیتونم راحت بخوابم چون هوای کولر تا آخر نیس بخاطر خواهر برادرم و بادش تو اتاق نمیاد . گفتم امشب برم تو پذیرایی بخوابم ولی دوباره نصف شب برگردم جای خودم و  همین آلارم درونی و جابجایی مطمئنم خوابم رو بدتر میکنه . 

چرا برگردم ؟؟؟

چون ممکنه آقا گیر بده که چرا اومده اینجا خوابیده ، چون خودش هم تو پذیرایی می‌خوابه و دلیل دیگه ش اینه که بیشتر شب ها نصف شب یا موقع نماز صبح به حدی با صدای بلند دعا و نماز میخونه که صداش تو اتاق ها هم خواب خراب میکنه چه برسه به اینکه تو پذیرایی باشم . 

گفتن یه چیزایی و دردشون خیلی خیلی تکرار رو تکرار شده .

پس چرا هی تکرار میکنم ؟؟؟

چون درد تو عمق وجود و استخونم هست و خوب نمیشه . 

چون هر روز منت و نگاه سنگین آقا برای چیزی که میخورم و سقف بالا سرم عین پتک از نگاه پر منتش میکوبه تو سرم .

فرزندکُشی  جسمی ..‌‌.

فرزندکُشی روحی ...

واقعا چه پدر مادرهایی... عجب روزگاری ست ...


ورود گربه های نر به خونه اکیدا ممنوع !

چراااا؟؟؟؟

چون برای دختر مجرد خونه باعث فساد میشه . چشم و گوش دختر باز میشه . دختر ..... 

دختر ...

جرم ؟؟؟

دختر .‌‌.‌.

جرم ؟؟؟

مجرد ...

حس میکنم رشته های عصبی م بدجور تو هم قاطی و گره خورده . 

متاسفانه فروردین و اردیبهشت خوبی رو از نظر روحی سر نکردم ، خیلی اذیت شدم و نمیدونم تا کی ادامه داره . گرما هم مزید بر علت .

هل من ناصرًًًًُُ ینصرنی ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 10:16 https://meslehichkass.blogsky.com/

در عوض یه عالمه تابلوی خوشگل میکشی که از دست هیچکدوم ماها بر نمیاد
در عوض یه معلم نمونه و بی نظیری
در عوض یه قلب بزرگ و پر از مهربونی داری
من مطمئنم خیلی زود خیلی خیلی خیلی زود ... از یه عالمه اتفاق خوب مینویسی... از زندگی ای که عوض شده و همه چیزش زیبایی شده ... چون میدونم قادری زیبایی های بسیاری خلق کنی
میدونم که اگه کسی عرصه را بهت تنگ نکنه قادری معجزه کنی... میتونی با عطر و بوی و طعم و رنگ و نور شگفتی بیافرینی
ساره من به این حرفا ایمان دارم
مطمئنم که تو خیلی زود از حجم بزرگی از خوشبختی مینویسی و من هرروز چشمام پر از عشق میشه با خوندنت

ممنونم تیله جانم . مرسی از کامنت پر محبتت
و چقدر لذت بردم از جمله آخرت
ممنونم

زهرا جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 15:51 http://zehnenaaroomeman.blogsky.com

سلام
کاش میتونستم‌به طریقی کمکت‌ کنم
پاشو چند روز برو خونه خواهر یا برادرت شاید حال و هوات کمی عوض بشه

سلام ممنون زهرا جان
تو این اوضاع کرونا نمیشه با خیال راحت جایی رفت . موانع زیادی سر راهم. کلاسای آموزشگاه. و فکرش میکنم خیلی پیش خواهر برادرها حالم بهتر از این نمیشه فقط جام عوض میشه . باید کلا دور بشم یا کاش میشد خونه دوستام میرفتم

رابعه جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 11:22

سلام دعا می کنم خدا از جایی که فکر نمی کنی برات گشایش ایجاد کنه .

ممنونم خدا از دلت بشنوه

ترانه جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 01:44 http://taraaaneh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد