صحنه

امروز برگشتم به چند سال قبل ، شاید سوم راهنمایی  یا اول دبیرستان،  با آهنگ های  سیاوش شمس و اندی و کروس چه عشقی میکردم . عاشق هم میشدم تو توهم . عشق های یه طرفه . حالا حتی میتونم بگم بچه گانه . عشق که بازی نیس . ولی دوران نوجوانی و شور و هیجان غیر قابل کنترل ، 

آلبوم صحنه سیاوش شمس و آهنگ دختر ایرونی ش ،  واااای.  بعید میدونم کسی گوش نداده و لذت نبرده باشه و خاطره نساخته باشه . اون سالها خواننده مورد علاقه من اندی و کروس و بعضی آهنگ های مارتیک بود . حالا فهمیدم مارتیک بوده‌.  اون موقع تو گوش من همون یه نوار کاست که هی تو ضبط گیر می‌کرد،  همش برای من صدای اندی بود واقعا تشخیص نمیدادم . امشب یه کوچولو آهنگ از گوشی بچه‌ها شنیدم و رفتم گوگل و چندتا آهنگ دان کردم و عجیب اینکه با آهنگ دختر ایرونی بدن ساکنم تکون خورد و همونطور که نشستم تو تاریکی و کسی پیشم نبود ، یه قِری به دست و شونه ها دادم . البته میگن قِر مال کمره اما ما فعلا قرض گرفتیم برای دست و شونه ها 

چه حال خوبیه همیشه یه چیزی باشه دلت رو خوش کنه و حالت رو خوب . 

الان دیگه خواننده خاصی رو دنبال نمیکنم ، هر آهنگی به دلم بشینه دان میکنم . و لذتش میبرم . سبک موسیقیایی م پاپ هست . اما گاهی کلاسیک و سنتی هم تو شرایط خاص گوش میدم . 


یه ترجمه برام اومده .

فردا باید ریزه کاری ها و البته بیشتر از ریزه کاری های سفارشم رو تکمیل کنم .

تمرینات اتود کلاسم هم مونده . 

یه کار کوچولو هم بازار دارم که هنوز برای رفتن برنامه نریختم . 


نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:08

چقدر خوب بود این پست؛ پر از حس های مشترک

چههههه خووووووب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد