نقطه ضعفی دیگر برای آزار

تقریبا یه هفته ست سر لج بدی با گربه ها گذاشته . تمام وقت جارو و چوب و داد سر گربه ها ... و حتی تو حیاط بشون امان نمیده کلا از رو دیوار فراری شون میده . هرچی مامانم و داداشم بش میگن چه کال حیوون زبون بسته داری ، با یه نیشخند ردش میکنه . دیروز هم گفت وای به حال کسی که ببینم گربه ها راه داده داخل ، خودش و گربه ها از خونه میندازم بیرون . البته که به این سادگی نیس . و گاهی دزدکی راه شون دادیم و شیر و آب و غذا دادیم . از سه تا گربه الان فقط دو تاش میان تو حیاط . یکی شون که گفتم خیلی با من دوسته و یکی که با داداشم بیشتر . اونی که با من دوسته بیشتر از اون یکی که دو هفته ای هم هست پاش از دم رون از بدنش در رفته و نتونستیم براش کاری کنیم،  بیشتر تو خونه میاد خیلی وابسته شده . ولی اون که پاش آسیب دیده بدبخت با همین پا ، چند روز پیداش نمیشه . 

بیچاره بدجور لنگ میزنه . ما سعی کردیم این مدت بیشتر تو حیاط نگهش داریم تا بلکه پاش خوب بشه ، اما آقا طوری فراری شون میده که بیچاره با همون پا از رو دیوار فرار میکنه.  

اونی که دوست منه و خیلی وابسته شده رو باید ببینید تا باورتون بشه . همه احساسات یه آدم رو تو نگاهش نشون میده . جوری این چند روز ترسوندتش که بگم قلب کوچیکش هر بار مچاله شده و ما هم چقدر غصه خوردیم باش . دلم کباب میشه وقتی میبینم چطور قلبش تند تند میزنه و با نگاهش همه جا رو میپایه که آقا نیاد طرفش ، حتی از صدای آقا هم می‌ترسه.  یاد خودم میافتم و بی کسیم ، این حیوون زبون بسته هم چی میفهمه ، هر روز می‌ترسه و فرار میکنه و دوباره برمیگرده . 

خدا آقا رو هدایت کنه به راه راست ، قبل از اینکه خیلی دیر بشه . 

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:26

سلام. قطعا پدرت یه خصوصیات خوبی هم داره مثل همه ادمها ولی به نظرم میاد از اون دسته ادمهایی که از اینکه سر به سر ادمها بذاره ولو شده شبیه به مردم آزاری، بدشون نمیاد . الان تو این لحظه حقیقتش دلم بیشتر از همه برای مادرت گرفت

چی بگم والا . واقعیت باید همین باشه . خوبی هایی هم داشته در حق پدر مادرش یا خواهر برادرش ولی یه جوری منت دار شده متاسفانه
ولی ذات آدما فقط بدی نیس صدرصد. فقط بعضی ها نشون نمیدن شاید مسئولیت برای خودشون ایجاد نکنن
مادرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد