اومدم بگم حال خواهرم امروز بهتر بود . دخترش یه فیلم کوتاه گرفت برامون فرستاد تو فیلم با همون ماسک کمی حرف زد و خدا رو شکر میکنم .

ببخشید اگه ناراحت و نگران تون کردم . 

نظرات 5 + ارسال نظر
ژاله یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 17:11

خدا رو شکر

فرشته یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 01:48

خدارو شکر که حالشون خوبه من چند روزه خیلی گرفتار بودم نرسیدم سر بزنم انشالله خیلی زود خوب میشن

ممنونم عزیزم

ریحانه شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 14:07

الهی شکر. از وقتی گفتی خیلی تو فکرت بودم و هی دعا میکردم. الهی شکر.

ممنونم عزیزم ببخش اذیت و ناراحت شدی

taraaaneh جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 23:55 http://taraaaneh.blogsky.com

خوشحالم که حال خواهرت بهتره. امیدوارم بزودی خوب خوب شه و برگرده خونه

ممنونم عزیزم سلامت باشید انشاالله

عابر جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 19:28

خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد