خونه امن من اینجا

اینجا رو نداشتم چکار میکردم ..‌.

دیشب که اومدم خونه فهمیدم به خواهرم اکسیژن وصل کردن ، غصه بزرگی بود ، و نتونستم تحمل کنم بازم زنگ به این و به اون تا فهمیدم اکسیژن کمکی وصل کردن بخاطر کمک به ریه و پسر بزرگش گفت نگران نباشید حالش خوبه و خطری نیس . از اونجایی که این خواهرم خییییلی برای مادر و مخصوصا آقا عزیز هست ، و همیشه پیشش میرفتن و تنها جایی بوده که واقعا احترام و آسایش واقعی از اون خانواده میگرفتن ، براشون ویژه ست . فضای بدی حاکم بود داداش بزرگه گفته باید به مامان و آقا بگید،  اگه زبونم لال  ...  اونوقت چطور میخواید این پیرزن پیرمرد آروم کنید . ولی موندیم چه کنیم . تو شرایط عادی هم همیشه آقا سرکوفت این خواهر رو بمون میزد و چشمامون کور کرده بود حالا اگه بفهمه عزای عمومی راه میندازه و دیگه نفس نباید بکشیم ، تلویزیون روشن نکنیم و لبخند بی روحی نزنیم  و مامانم که ناراحتی قلبی داره و همین حالا هم اوضاعش خیلی رو به راه نیس و فعلا ساکت موندیم بلکه امروز هم بخیر بگذره و خبر بهتری بشنویم . 

دیشب از شدت ناراحتی و نگرانی کابوس دیدم ، دیدم مرده  

و با صدای بلند هق هق گریه های خودم پریدم و دیگه بغضم شکست و امون نداد . کلی دعا کردم تا صبح و دیگه خوابم نبرد . با خدا معامله کردم که یه چیزی از من بگیره اما اتفاقی برای خواهرم نیافته.  مامانم میشکنه خورد میشه ... آرزوی یه عمرم رو باش معامله کردم و گفتم به جاش سلامتی خواهرم رو بده و من چیزی نمیخوام . 

و سردرد بدی دارم .

همیشه بدتر از اونچه که تجربه میکنیم هم هست . خدا نصیب کسی نکنه که عزیزی از دست بده.  

خدایا همه مریض ها شفا بده . 

حال و روز این خونه رو تاریک تر از این نکن التماست میکنم 


نظرات 5 + ارسال نظر
خورشید یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 07:25

سلام
خدا رو شکر که بهبودی نسبی حاصل شده و خطر رفع شده.
سالها بعد از نمازم دعا می کردم خدایا به من صبر جمیل بده.... یه روز اتفاقی سخنرانی گوش کردم که دقیفا انگار بامن بود.
ایشون می گفتن از خدا صبر جمیل میخوای؟ در ازای چی؟ صبر جمیل رو در برابر مصیبت بزرگ از خدا طلب می کنن. تو از خدا سلامتی و امنیت و عافیت و عاقبت بخیری طلب کن. هر وقت دچار مصیبت و بلا شدی، از خدا صبر جمیل بخواه.
الان که دیگه بزرگ شدم، فهمیدم خداوند اوصافی داره و به واسطه هر صفتش یه فعلی رو انجام میده.
مثلا چون لطیفه، ازش میخوایم به من ضعیف رحم کنه...... خیلی حوزه ای شد؟؟؟؟
جان کلام اینکه، همیشه خوبیها رو بخوایم. یه چیزی تو مایه قانون جذب که غربیها چند سالیه خیلی بهش پر و بال دادن.
ببخشید طولانی شد

ممنونم خورشید جان
بله درسته باید بیشتر حواسمون به نوع دعا و خواسته مون باشه
آدم گاهی از مدار خارج میشه

فرساد شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 16:51

داشتم فراموش میکردم
دیشب یک ظرف زولبیا بامیه دیدم و یاد شما و وبلاگ تون افتادم

امسال هنوز درست نکردید!؟

وااای نه هننننوز
هر روز سرکارم جمعه ها فقط تو برنامه م هست که انشاالله اگه دل و دماغی باقی بود
مرسی یادم بودید

فرساد شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 16:49

سلام دوست عزیز
انشالله بهتر میشن و خوشحال شدم اول خبر بهبودی نسبی ایشون دیدم و بعد این پست خوندم
یک علامت سوال بزرگ توی ذهن من هست، مگه خدا به آرزوهای شما نیاز داره که با اون با خدا معامله میکنید، خیلی برام حرف عجیبی اومد
خداوند به ما استعدادهای را هدیه میده و ما با توجه به استعدادهای ذاتی آرزو می کنیم
فکر میکردم معامله با خدا مثل متعهد شدن به انجام کاری در آینده که برای مردم و یا خودمون مفید باشه هست
و یا معامله با خدا بخشیدن چیزی که الان داریم و فرد و یا جامعه به اون نیاز دارن باشه
بخشیدن ما یا باید برای خودمون مفید باشه یا برای دیگران تا جنبه معامله با خدا بگیره
دوست عزیز بخشیدن رویا ، از قلب مهربون تون سرچشمه میگیره اما چه نفعی برای چه کسی داره!!!؟؟
رویا ها تون بزرگ کنید و دیگران در رویا و آرزوهای خودتون سهیم کنید
مثلا برای پدرتان آرزو کنید روزی از اشتباهاتش پشیمان بشه و برای دلجویی از شما اقدام کنه
برای مادرتان آرزو کنید در آینده ای نزدیک به موفقیت های شما افتخار کنه
و ....
ببخشید این نظر و تجربه شخصی من بود امیدوارم به درد تون بخوره

سلام خوبید
خدا به هیچی نیاز نداره
راست میگید من چیزی رو بخشیدم که اصلا نداشتم ولی تفکرم این بود که اگه قراره بده دیگه نده
آدم ها تو لحظه استیصال از همه چی رد میشن و به همه چیز چنگ میزنن
دستم خالی بود و چیزی برای دادن نداشتم هرچند خدا از من و افکار کوتاهم بی نیازه
همیشه دعاگوی خوبی هستم ولی خببب

مریم جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 13:40

سلام عزیزم ان شاالله بجز سلامتی و خبر خوش چیزی نخواهد بود

انشاالله

عابر جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 12:33

سلام. انشالله که عمرشون طولانیِ، به امید خدا هم ایشون خوب میشن هم شما به آرزوهات میرسی.

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد