تنبیه هنری

دیشب خودمو تنبیه کردم و شب تا ۱ نشستم پای سفارشی که خراب شد ، از ۱۰ نشستم به کار هممممه چیز  رو از اول شروع و پیش بردم . خودم رو رسوندم دقیقا به جاهایی که کار کرده بودم ، اینجوری آروم شدم و حس کردم چیزی عقب نیافتادم و امروز صبح ادامه دادم و خیلی خیالم راحت شد . 


خواهرم هنوز آی سی یو هست ، تا اطلاع ثانوی به شما هم خبرهای تازه رو میدم . فعلا فقط دعا میکنم .


امروز بسته مشتری رسید شیراز و البته به دید من دیر رسید ،  ایشون اینقدر راضی بودن که گفتن قیمت شون بیشتر از چیزی که گفتم ارزش داره ازبس از کار و تمیزی و کیفیت اون خوششون اومده بود . خوشحال شدم زیاد 


خیلی خیلی مراقب خودتون باشید . کرونا رو دست کم نگیرید . الان اون همکارم هم گرفته و به شدت مریض و میگه ساره اصلا فکر نمیکردم اینجور باشه ، با اینکه بیچاره خیلی هم رعایت می‌کرد ولی این مدت بخاطر بیماری مادرش که چندین سال هست باش درگیرن زیاد بیمارستان رفته شاید اینجوری گرفته . و البته ایشون از بعد عید اصلا آموزشگاه نیومده و فعلا هم کلاس نمیگیره . یعنی نگران نشید که ممکنه ما همو دیده باشیم . 

فقط مراقب باشید . 

دوستون دارم . 


ریحانه عزیزم برای پست قبلی و ناراحت شدنت عذرخواهی میکنم . خودم ناراحت بودم و بی حواس. 

شاید بهتر بود اونقدر به جزئیات تفسیر واقع نمیکردم .

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 01:46

در مورد تنبیه و نقاشی، واقعا دمت گرم. هزار ماشالله به این اراده. انشالله همیشه تنت سلامت باشه و هر روز دلت شادتر از دیروز.

برای پست قبل؛ واای عزیزم این چه حرفیه میزنی. در یک سال اخیر اینقدرررر از این نوع اخبار شنیدیم که نگو. واقعا انگار دنیا داره اخر میشه.
امیدوارم خدا هممون را در اغوش امن و گرمش بگیره.

ممنونم عزیزم
الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد