تغییر بزرگ و مهم

خیلی مشتاقم بدونم امسال قراره چی پیش بیاد ، چه اتفاقی میتونه حداقل ۳۰ یا ۴۰ درصد حال زندگی منو تغییر بده و از این نقطه و دور تکرار چند درجه ای اینور اونور کنه ...

کاش گوی داشتم و میگردوندم تا آینده رو ببینم ، خسته از انتظارم و چشم دوختن به سراب .


خدایا خواهش میکنم ازت بهترین اتفاق و تغییر مثبت رو تو همین ۶ ماهه اول برای من و خونه مون پیش بیار .

میخوام خارج بشم از دور تکرار تابستان های گرم و حتی بهارهای گرم و خفه . و هزار تکرار آزاردهنده دیگه .

ته ته دلم و وجودم با ذره ذره سلول هام دلم تغییر و پرواز و رفتن میخواد .

خدایا نذار امسال هم تکراری بشه مثل سال قبل و سال های قبل تر .

شاید تا وقتی نرم سرکار ، همه پست هایی که بنویسم با همین محتوا پیش برن ، چون سعی میکنم گلایه نکنم درنتیجه یه چیزی هی میاد اینجا که خودش رو خالی کنه و نمیدونم چقدر موفق بشه.


دارم کیمیا خاتون رو میخونم ، دیروز شروع کردم . تمام بشه نتیجه گیری خودم رو میگم .


نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 09:40 https://khunamun.blogsky.com/

سلام دوستم

راستش ساره جان، به نظر من هم کار خوبی می‌کنی به حرف‌های الکی توجهی نمی‌کنی.
این کامنت رو به آقای دانا می‌گم
ساره مثل کسی می‌مونه دست و پاش رو بستن، پدر مستبد و سختگیری داره، مادرش نیاز به کمک داره برای کارهای خونه، برادر و خواهر بیمار و ناتوان جسمی داره! حالا تمام این‌ها رو تصور کن و ببین که ساره چقدرررر توانایی، جسارت، شجاعت، استعداد، پشتکار و تلاش داشته که تو اون محیط درس خونده، رفته دانشگاه تحصیل کرده برگشته و یک جای عالی مشغول کار شده، تجربه سال‌ها معلمی رو داره. عین یک هنرمند متخصص تابلوی نقاشی می‌کشه و دنبال علاقه‌ش به هنر رفته. باشگاه می‌رفته و یوگا کار می‌کرده.
شما الان آدم‌هایی رو می‌بینی که با کلی امکانات یه دونه از این کارها رو انجام نمیدن! عرضه ندارند از شرایط استفاده کنند، اما ساره کمبودها رو به فرصت تبدیل کرده. حداقل من به عنوان دوستش میتونم بگم عمرش رو به بطالت نگذرونده!
حرف های قشنگ زدن آسونه اما اونی که تو شرایط سخت کفش آهنین می‌پوشه و پیشرفت می‌کنه ارزشمندتره.
شما بهتره جلوی آیینه بنشینی و همون حرف ها رو به خودت بزنی دوست عزیز
من به دوستی با ساره جون افتخار می‌کنم

زهرا عزیز دلم مرسییییی. چطور تشکر کنم آخه .
نه من قبل اینکه جواب ایشون رو بدم رفتم وبلاگ شون رو خوندم و متوجه شدم کلا ادبیات همینه .
الانم فکر نمیکنم دیگه بیاد اینجا و حتی کامنت ها بخونه
تو خیلی ماهی که چشمات این همه زیباست و زیبا میبینی و اینجوری منو تعریف میکنی و شناختی.
یه دنیا ممنونم ازت عزیزم
راستش شرایط من که از کفش آهنین هم رد کرده ولی هنوز متوقف نشدم و همینش خوبه .
من هم به تو بسیار افتخار میکنم عزیزم
بوس

خاموش چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 20:33

به حرف های مطنطن این آقای از خود متشکر گوش ندید.
شما با توجه به اطلاعات محدودی که من از وبلاگتان دارم و مدت های مدیدی دارم میخونم، قدمهایی برداشتید که اصلا آسان نبوده. هنرمند قابلی هستید، بسیار صبور و زحمتکشید و خانواده حمایت چندانی از شما نمیتونه بکنه به خاطر رییس بزرگ پدر سالار سنتی. ولی شما جنگجویید و من بسیار تحسینتان می کنم. روح بزرگی دارید گرفتار در چنبره شهر کوچک سنتی. بارها نگران سلامت روحی شما شده ام و بارها باز هم بلند شدید و من خوشحال شدم.
کاش اون آقای نظر دهنده فقط یک هفته، نه دو روز، در جای شما بود و اینقدر ادعا نمی کرد.
آرزوی تندرستی و شادی و گشایش مالی برایتان دارم.
بعد از عید یک سفارش پرتره برایتان میفرستم که زحمت آنرا بکشید هر موقع وقت داشتید.

ای جانم ای جانم ... خاموش عزیزم مرسی برای این کامنت پر انرژی
مرسی از همراهی از نگاه زیباتون. از سفارش در راه ...

درمورد خواننده که خودتون دیدید جواب درست رو دادم . نمیدونم چی بگم ...
ولی به دل نگرفتم . من خوشحالم که خواننده خوبی مثل شما دارم به خودم میبالم

beny20 چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 14:03 http://beny20.blogsky.com

اوه چه کامنتی نوشتم
می تونستم یه کم
مهربون تر حرفامو بگم
متاسف شدم برا خودم

حالا که اینقدر روشن فکرانه
به کامنتم نگاه کردی
ارزشه اینو داره منم برات
یه چیزایی رو‌ توضیح بدم

ببین اول
من خودم فاصله ی
خوشبختیم تا بدبختیم خیلی کوتاس
یعنی الان اگه خوشبختم
سریع امکان بدبخت شدنم هست
واقعا از چنین آدمی به نظر خودم
راه حل و راه نجات نخواه

ولی من دوست رفیقامم مثل شما هستن
یعنی همیشه دلشون میخواد
دستی بیاد و زندگیشون رو رنگ بده
خدا خودش بیاد پایین
به اینا پول بده
عشق بده
آرامش بده

ببین واقعا نمیشه
شما باید توی سال جدید
این فرمول ساده رو
درک کرده باشین
که اگر حرکت نمی کنی
اگر نمی دونی باید چیکار کنی
اگر قرار نیست پیشرفت کنی
حداقل پسرفت نکنی !

یعنی اینکه شما باید از سال های قبل
هر راه مزخرفی که رفتی
به هر آدم مزخرفی که سلام کردی
و هر فکر مزخرفی که کردی
باید اینا دیگه تکرار نشه
تا تو حداقل امسال
اگه پیشرفت نمیکنی
پسرفتم نکنی

خیلی بحث ها و ماجرا ها هست
که بخوام بگم طولانی میشه

امیدوارم امسال براتون
سال حرکت باشه
سال فریاد باشه
سال استفاده از تجربه هاتون باشه
سال استفاده از تجربه هاتون باشه
و سال استفاده از تجربه هاتون باشه ...

حال دلتون خوب الهی ،،
خوش باشین .

من همیشه تو زندگیم درحال تلاش بودم هیچ وقت توقف نکردم
شاید پیشرفت چشمگیر نداشتم ولی پیشرفت زیاد داشتم هم تو رفتارم هم تو هنرم
شاید خیلی منو نخونده باشید خیلی چیزا رو نمیدونید
ولی هر عابری که از اینجا بگذره حتی اگه فحش بده و نصیحت کنه من حتما سعی میکنم چیز خوبی از توش دربیارم برای کمک کردن به خودم. چون بر این باورم باید احترام بذارم به کسی که تو این خونه توقف کوتاهی میکنه و حرفی میزنه به امید اینکه کمکی کرده باشه ..‌

beny20 سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 20:45 http://beny20.blogsky.com

تا وقتی که همینجوری بخوای منتظر معجزه باشی هیچی نمیشی ..

تو باید بگی هرجوری شده امسال رو قشنگش میکنی ، هرجوری شده با انتخاب های خوب ، با فکر های خاص ، با نگاه مثبت دنیاتو میسازی ..

اینکه هی خدا خدا کنی
اینکه هی بشینی بینم آینده چی میشه
اینجوری فایده نداره

خودت این دو چشم کورتو
امسال باز کن

و این مغز کوچیکتو
امسال بزرگ کن

و این دو پای فلجتو
امسال حرکت بده

سمت مسیر های درست برو
آره
هوشیار باش
مسیر های درست رو شناسایی کن
و برو سمتشون

اگه به جایی نرسیدی
اونوقت ببین
کاری به خدا هم نداشته باش
بیا فحشش رو به من بده

خودتو باور داشته باش احمق
سال ۱۴۰۰ هم مبارکت

حالا فهمیدم که باید دلیل ادبیات این کامنت رو بخاطر نوع نوشتن هاتون ، درک کنم
شما ادبیات تون اینجوریه .
من خیلی به دل نمیگیرم چون لپ مطلب شما محبت بود و شاید دلسوزی
ولی برای بار اول ادب ایجاب میکنه جور دیگه ای کامنت بذاریم طرف هنگ نکنه
بهرحال آقای دانا
میشه مفصل بگید من کور کجا باید چشمام باز کنم
پاهام رو کجا حرکت بدم و ببرم
حماقتم رو چطور به عقلانیت تبدیل کنم
ممنون میشم راه حل جدیدی اگه شما دارید در اختیار من بذارید
من که هزار راه نرفته رو هم رفتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد