سال دو صفر

دوس داشتم یک فروردین پست ثبت کنم اینجا برای شروع یک سال جدید دیگه تو زندگیم ، که هیچیش معلوم نیست ولی میشه بهش امیدوار بود ،

به عدد سال که به نظرم عدد قشنگیه

به قول داداش بزرگم این دو صفر آخرش معنا و مفهوم داره ، بیچاره داشت با زبان بی زبانی به من می‌گفت که اینا جفت همن و امسال امیدوارم سال تو باشه .

خیلی ها اولین دعا و آرزوشون برای من ازدواج

خیلی ها بم میگن دعای خاصی کردیم و سر سفره ویژه یادت بودیم، خب من کاملا میفهمم ، میفهمم که دوس دارن من شاد باشم و شاید به نگاه اونا شادی و نقصان زندگی من فقط با ازدواج، فراهم میشه .

برای خودم رفتن از این خونه با تصمیم خودم و حال خوب بزرگترین آرزومه ، نه لزوما با یه همسر نه بلکه با امید و آرزوهای جدید که پیش روم برای خودم تعیین میکنم .

و همه اون آدما به من محبت زیاد دارن .

این داداش من خیلی خشک و منزوی هست ، ولی وقتی حرف اینجوری بزنه یعنی الان ته دلش کلی برای تو آرزوی خوب داره ، یعنی نگرانته و دلش واقعا میخواد یه اتفاق خوب بیافته برات .

و نمیدونم چی بگم از پدری که باز هم زخم زد از روز اول و من نه میخوام امروز تو این یک بودن فروردین حرفی از او بزنم و نه گلایه ای ، تمرین امسالم بیشتر فراموش کردن و نادیده گرفتن آزارهای ایشونه.


میخوام آرزو کنم این سال دو صفر برای خودم و همه به خوبی متفاوت باشه ،

با مستقل شدن من

رفتنم از این خونه

پیدا کردن یه کار جدید

درآمد بهتر

سلامتی

دل شاااااد

خنده از ته دل

دل بی کینه

سفر

موفقیت های هنری بیشتر

و

و

و


بیشتر از همه شون رفتن از این خونه رو دوس دارم ، گاهی فرق نمیکنه عمودی برم یا افقی ...

باید یه تغییر خیلی بزرگ پیش بیاد و درسته بگم باید اون تغییر بزرگ رو بوجود بیارم .

از حالا دارم گزینه های جدید کاری رو بررسی میکنم یه سری شماره تلفن جمع آوری کردم برای تماس ، امیدوارم اون اتفاق خوب امسال دیگه بیافته ، واقعا بش نیاز دارم .


این دو صفر آخر یه جوری معنای خوبی برام دارن ، با ارزش تر از هر عدد ۹ ، 

عدد ۹ که یک دهه سخت رو برای همه مون به جا گذاشت،  البته میدونم که تقصیر از عدد نیس ، ماهیت روز و خاطره و اتفاقات رو ما میسازیم و بشون معنا و مفهوم میدیم ،

حالا این دو صفر میتونن تو درون خودشون بهترین ها و با ارزش ترین ها رو پنهون کرده باشن و فقط باید هاله دورشون رو کنار بزنیم و غرق خوبی شون بشیم.


سال ۱۴۰۰ خودت رو به بهترین شکل به همه مون نشون بده و نذار بازم بیایم از حسرت ها و نرسیدن هامون بگیم ،

۱۴۰۰ خاطره و اتفاق خوب به ما بده

تو تقویم مون بنویس همین حالا ...





نظرات 5 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 22:23

سلام
عید شما مبارک
ان شاءالله با دلخوشی و سلامتی برای شما و عزیزانتون

سلام عزیزم ممنونم
انشاالله برای همه به خوشی و آرامش

تیلوتیلو دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 21:37

سلام عزیزم
امیدوارم امسال برات سال تغییرات بزرگ و بینظیر و عالی و شاد باشه

سلام تیله جان
الهی آمین
خدا از دل و دهنت بشنوه
منم براتون بهترین ها رو آرزو میکنم

مهدیه یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 23:51

نمی دونم چند سالته
ولی خیلی طول میکشه که جا بندازیم استقلال و جدا شدن از خانواده بدون ازدواج هم امکان پدیره

من متولد ۶۰ هستم ،
متاسفانه تو خانواده من مخصوصا خیلی سخت همه چیز جا میافته شایدم نیافته

عابر یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 22:08

انشالله که سر پا و با تن و روح سالم و با دل خوش از این خونه به خونه آرزوهات همون طوری که دوست داری و تجسم میکنی بری . آرزوهای خوبت محقق بشه انشالله . مرغ آمین بالای سرم باشه ‌آمین

عزیز دلم ممنونم عابر کوچه خیالم...
شما هم سالم و شاد باشی و به همه خواسته هات برسی

ژاله یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 22:02

سال نو مبارک. برات بهترینا رو آرزو دارم.‌بهترین لحظه‌ها، خنده‌های از ته دل، مستقل شدن اونجوری که خودت راضی باشی.

سال نو شما هم مبارک
ممنونم. الهی شما هم به آنچه دلت میخواد برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد