باز اومدم...

امروز صبح شیرینی نخودچی رو موادش آماده کردم و گذاشتم استراحت کرد و یه ساعت پیش هم پختمش . این کار هم انجام شد بالاخره.

جای همه دوستان خالی.

برای گربه اسپری گرفتیم که ۶ ساعت یه بار بزنیم و زخمش ترمیم بشه. 

قرص هم گرفتیم که با شیر بخوره بی هوش کنیم ببریم دامپزشکی، ولی چون مراقبت بعدش و کنترل اون زبون بسته و احتمال اذیت و پارگی بخیه رو در نظر گرفتیم ، صرف نظر کردیم و با اسپری درمانش میکنیم .

دیگه از بابتش خیالم راحت تره و آروم .


تابلوم که پست کردم تو اینستاگرام،  یه نفر دایرکت شرایط آموزش رو پرسید و من شرایط مجازی رو گفتم ، ولی ایشون آموزش حضوری میخواست و متاسفانه من که جا ندارم و اگه من بخوام برم از نظر هزینه و زمان بندی اصلا نمی ارزه ، درنتیجه کنسل شد .


امیدورام سال جدید یه جوری مشکل کار و جای کارم رفع بشه الهی خدایا ...



نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 08:05

سااااااره
اولا که من هرچی هم زبانم بخواد خوب بشه باز هم به شما که نمیرسم استاد جون با اون همه تجربه تدریس
من کلاس نقاشی رو می‌گم :نخبه

واااااااااای بخدا نمیدونم چرا حواسم پرت زبان شد
جان نخبه درخدمتم

زهرا شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 02:34 https://khunamun.blogsky.com/

سلام عزیزم، چطوری خوبی ؟
چقدر شما خونوادگی مهربون و شریف هستید که انقدر به حیوون های خدا رسیدگی می‌کنید. خدا خیرتون بده عزیزم.
خب شرایط آموزشت رو اینجا هم بنویس. من اتفاقا سرم خلوت بشه خیلی دوست دارم باهات کلاس بردارم ساره جون. ماچ بهت عیدت هم مبارک گلی جون

سلام قربانت
شما که خودت تو محیط واقعی زبان هستی نیازی به آموزش نداری اصلا مخصوصا مجازی ... جدی میگم وقتی تو دل شرایط زندگی واقعی اونا هستی کلاس لازم نیس .
ممنونم از حسن نظرت .. حیوون گناه داره زبون بسته ست ، درد میکشن هیچی نمیگن حتی صدا و ناله نمیکنن. ما آدما دنیا رو سر میذاریم برای یه درد و زخم کوچک.
پس ما باید تا جایی که میتونیم هواشونو داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد