به وقت ۲۸ اسفند

به وقت ۲۸ اسفند

به وقت حدودا دو روز مانده به عید

به وقت پشت سر گذاشتن هر آنچه گذشت

و به وقت امیدهای جدید و آرزوهای جدید ..‌.


وقتی میگم آرزوی جدید ، یعنی آرزوهای سال ۹۹ رو پاس کرده باشید و شده باشن خاطره و برای ۱۴۰۰ آرزوهای جدید داشته باشید...

یعنی برید تو دل کلی برنامه های جدید و هدف های بزرگ ...

امیدوارم که همه مون تجربه ش کنیم ...

امروز با دوستم قبل خونه اومدن کلی از ته دل خندیدم،  سر چیزای الکی ... به خودم و سون آپی که خورده بودم شک کردم که چی زدم من ... حالا هم که مینویسم خنده م میگیره .

امروز کلییی کار داشتم ..‌.


و مهمتر اینکه تونستم بالاخره تابلوی دومم رو تموم کنم ، واقعا پوستم کنده شد سر این کار ، از بس جزئیات داشت ، تا خود دیروز گیرش بودم و امروز عصر بالاخره تونستم بعد تایید نهایی ، عکس و فیلمش پست کنم تو صفحات مجازی م .

کمی پرتوقعی کردم که بلکه آقای بازیگر تابلو کارم رو ببینه و بگه آقا چند ؟!!!!  خندهههههههه

ایشون رو تگ و منشن کردم و امیدوارم کارم رو ببینن حتی اگه نگن آقا چند ؟!!!!

آقای خاویر باردم بازیگر اسپانیایی هستن ایشون. 

نمیدونم همه شاید پیج منو نداشته باشن و سعی میکنم اینجا عکسش بذارم .

امروز حمام خواهرم و جارو و گردگیری و یه سری مقدمات سفره هفت سین رو انجام دادم. 

برای حمام اون خواهرم اومد و کمکم کرد،  با این حال خیلی سخت بود هم برای ما و هم برای اون .‌

میخواستم امشب نخودچی رو آماده کنم و بذارم فردا شب بپزم چون دستوری که دارم ۲۴ ساعت استراحت موادش هست ... ولی نتونستم...

غیر خستگی کارها و بدو بدوها ... دو روزه سردرد مداوم دارم ...

واقعا نمیدونم بتونم یا نه ... گفتم اگه نشد نشد ولش کن ... ولی یه ظرف شیرینی از این خوشکل ها که توشون پره کوچولو کوچولو هست خریدم برای احتیاط. 

داداشم دیروز کارت داد دستم و گفت برو فقط بروووو بازار هرچی لازمه بخر . هی غر میزنن سرم که چرا نمیری بازار و چرا خرید نمیکنی . منم رفتم و یه ساعته برگشتم خندهههههههه. 

امروز روز آخر کارم بود و اتمام ترم .

تا شروع ترم بعد و سال جدید ببینیم خدا چه میخواد .

خیلی فکر اینم که کار جدیدی پیدا کنم .

خدا بزرگه.

من بازم میام و عید رو بتون به وقتش تبریک میگم .

فعلا بای ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد