شب بخیر ساره خانم

کار ترجمه م خیلی سریع و روون پیش نمیره ، چون همزمان که ترجمه میکنم باید مستقیم تو لپ تاپ تایپ کنم و حس میکنم کندم ، البته چون خیلی این روشی کار نکردم و یه مدت بگذره دستم تندتر میشه . تجربه خوبیه.  مشتری اصرار داشت برای پیشرفت کار،  ترجمه و تایپ همزمان انجام بشه ، منم چون نیروی تایپ نداشتم با سرعت لازم ، خودم دیگه رفتم تو دل کار .


امروز صبح کلی لباس و مانتو و شلوار شستم ، افتاده بودم رو دور شستن لباس و هی گفتم این بشور اون بشور ، حس کردم دارم لذت میبرم که تمیز کاری میکنم ، ناگفته نماند که چند بار دستام تیر کشید و خیلی ناراحت شدم براشون ، لباس های زمستونه رو جمع کردم به غیر از یکی ، فکر نمیکنم دیگه لازمم بشن ...

کل امروز با اینکه تعطیل بود فقط تونستم دو صفحه ترجمه کنم . ولی خب نگران تایم نیستم .

ساعت ۱۰ تا ۱۱ هم یعنی کمی قبل تر ، یه کلاس خصوصی مجازی داشتم .

باید یه سری وسیله سفارش بدم این هفته بیاد ... .عملا از اون ۸۰۰ تومن پول سفارش ها چیز زیادی نمونده . تو اون دو بار رفتن بازار ، حدودا ۴۰۰ تومن خرج کردم و سفارش قلمو و مداد هم شاید به ۲۰۰ بکشه شایدم بیشتر .

با استادم راجب هزینه ها و قیمت سفارش ها حرف زدم و ایشون گفت باید قیمت بالاتری بدی ، خودش هم برای ماه جدید قیمت رو بالا برده ، چون واقعا از هرکار من نزدیک ۵۰ تومن فقط برای تحویل هزینه کردم غیر از وسایل اصلی که خودم داشتم ، حالا شاید فعلا سودی نکنم اما نباید ضرر کنم دیگه ... البته یه مقدار پس انداز دارم و دستم خالی نیس ولی کلا میگم که بیشتر پول سفارش ها هزینه خودشون میشه .

حالا خدا کنه بازم مشتری داشته باشم ، ذوقش رو دوس دارم و تجربه جدیدش.

باید بیام سر فرصت درباره کلکسیون پاکن هام براتون بنویسم تو پست جداگانه،  حالا باید برم ساره رو بخوابونم دیگه خیلی بیدار مونده و وقت خوابش شده با اینکه میگه خوابم نمیاد ، اما باید برای فردا پر انرژی و سرحال بیدار بشه که بشینه پای تابلویی که دستش هست .

شب بخیر ساره.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا.سین شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 12:38

سلام
خداقوت
از تایپ صوتی استفاده کن کارت خیلی راحت تر میشه.
هم توی ایتا میتونی تایپ کنی هم واتس آپ وای ایتا سرعت بیشتر و بهتری داره و قابلیت اصلاح هم داره بعد همشو به لبتاپ منتقل کن اینطوری دستتم استراحت میکنه

سلام زهرا جان .
من دنبال تایپ صوتی یا حتی پیش نویس تو کیبورد برای وورد هستم. چون تو وات مشکلی ندارم . البته امتحان هم کردم تایپ صوتی ش بگیر نگیر داره .
تو گوشی هم که راحتم برای تایپ ، چون وورد گوشی با لپ تاپ فرق داره همه متن به هم میریزه قبلا امتحان کردم .
مرسی از راهنمایی تون عزیزم

ریحانه شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 10:11

موفق باشی عزیز دلم. انشالله روز به روز سفارش هات بیشتر بشه

مرسی ریحانه عزیزم

تیلوتیلو شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 09:48 https://meslehichkass.blogsky.com/


عزیزدلم تو بینظیری
خوندنت به آدم انگیزه و انرژی میده

فدای تیله خانم گل . خودت بمب انرژی هستی

بهار شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 00:06

موفق باشی

سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد