تابلوی دوم رو از دیروز شروع کردم ، و امیدوارم این بار سریعتر پیش بره .

دیروز بازم مجبور شدم برای پست کردن یه بسته برم بیرون ، آقا خونه نبود ، ظرف برای هفت سین هم گرفتم و بازم خورده خرید که تمومی نداره .

پریشب با یه دوست عزیز یک ساعت و نیم چت کردم ، معمولا اهل چت زیاد نیستم ، ولی دلتنگش بودم خیلی زیاد ، پیام نوشتم و چون ۱۱ شب بود ، خب فکر نمیکردم همون موقع آنلاین بشه ولی شد و تا ۱۲:۳۰ چت کردیم و چه چسبید .  بش گفتم من اگه بیام پیشت تا صبح بیدار میمونیم...

یه ترجمه دستم رسیده حدودا ۲۵ صفحه ، البته زمان نزدیکی تعیین نکردن ، تونستم فقط پرینت بگیرم و یه نگاه گذرا کنم ، وقت نکردم بشینم پای کار .

دیشب که طراحی نداشتم از قبل برنامه ریزی کرده بودم بشینم پای ترجمه و تایمی که این مدت شب ها میذاشتم برای طراحی ، بذارم برای ترجمه،  اما تا بچه‌ها بیان ۱۱ بود و من دیگه چشمام طاقت کار نداشت اونم اون همه خط و کلمات ریز و تایپ تو لپ تاپ . تابلوی دوم چون بزرگه شب ها نمیتونم خودم رو یه جایی جا بدم و کار کنم باید کمی دورم فضای آزاد داشته باشم که بخوام شاسی حین کار بچرخونم ، بتونم .
هنوزم البته فکر یه راه حلی هستم که کار شب رو تابلو رو اوکی کنم .
فعلا که تایم شب رو  اختصاص میدم به ترجمه ،  خوبیش اینه که دارم به شب کاری ها هم عادت میکنم .
از فردا هم که تعطیل اگه داداشا کار نرن و تو اتاق باشن تابلو رو حتی صبح هم نمیتونم دست بزنم چون جای کار برام نمیمونه ، همش میره برای ترجمه و یه فرصت جایگزین خوب میشه برام .

برای هر تبلیغ تو کارم باید بتونم یه تابلو از یه شخص کارکنم مثلا فکر این بودم یه روزی یه بازیگر رو طراحی کنم یا هر شخص مهم دیگه ای . خب باید وقت بذارم برای اینجورکارها که اولش پولی دست نمیارن ولی تبلیغات خوبی میشن . حالا تا ببینم زمان بندی کارهام چطور پیش میره .

من اگه اتاق داشتم میتونستم بیشتر و سریعتر کار کنم ولی خب دیگه فعلا با همین شرایط خودم رو تطبیق میدم.


نظرات 3 + ارسال نظر
غزل سپید جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 13:09 https://iliata67.blogsky.com/

سلام. من تازگی به اینجا سر زدم ...
دقیق با خودتون و فضای کاریتون آشنا نیستم هنوز. اما وقتی میبینم کسی تلاش میکنه و از تلاشش مینویشه لذت میبرم...کلمات بهم انگیزه میدن. خودم حسابی سرم شلوغه اما مدتیه از زیر کارهای اصلی که باید انجام بدم در میرم. کلماتی که از تلاش و برنامه و زمانبندی نوشتین حس خوبی بهم منتقل کردند. گفتم بگم حسم رو
امیدوارم موفق باشید و تندرست هنرمند عزیز...

سلام دوست عزیز خوش اومدید
برنامه ریزی بخش مهمی از زندگی آدم هاست ولی باید ببینیم چقدر بتونیم مطابقش عمل کنیم برای من همیشه سخت بوده و هست
ولی میشه تلاش کرد و نایستاد
همچنین شما موفق باشید عزیزم

ریحانه پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 15:35

نه بابا. هم شنبه هم سه شنبه، ساعت ده شب یادم افتاد که خوب خیلی دیر بود. :(

باشه یادآوری میکنم اگه تو کلاس فراموش نکردم

ریحانه چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 20:38

برا تبلیغات، روی اینستاگرام روزی ده دقیقه دقت بزار. یه متن شبیه "از پیج طراحی چهره من دیدن کنید" اماده کن و تو صعحات افراد کامنت بزار باهاش. یه کپی پیست ساده هست.

شنبه و سه شنبه ها را هم یاداوری کن. من اینقدر درگیرم یادم میره :(

خوبه حتما
اتفاقا این هفته هم منتظر بودم خواستم هم یادآوری کنم ولی گفتم شاید خودت نخواستی ..‌ ولی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد