اتمام کار سفارشی

امروز کاری که دستم بود تموم شد ، باید برم قاب بگیرم و تحویل بدم .

چند روزی هم شاید یه هفته بیشتر نمیخوام کار جدید بزنم ، میخوام کمی استراحت کنم و بیکار باشم . چون باید خودمو برای یه کار سایز ۵۰ در ۷۰ بطور آموزشی زیر نظر استاد آماده کنم و نمیخوام خسته شروع کنم .


گفته بودم فقط من و دفتردارمون تو آموزشگاه هستیم ... خیلی بی نظمی میکنه و دیر میاد . کلاسم کمی دیر میشه تا بخوام سیستم راه بندازم ، کلی عصبی میشم . چون من هیچ وقت سر کلاسام دیر حاضر نمیشم و بی نظمی اصلا ندارم . چند باری با خنده بش گفتم عزیزم زودتر بیا من دیرم میشه.  آخه تا اون نیاد در باز کنه من نمیتونم برم بالا، میگه خب چکار کنم بابام دیر میاد دنبالم . هر روز یه بهونه و هرررر روز دیر . حدودا ۸ ماه که این کلاسا شروع شده ، وضع من همینه . اما حس میکنم دیگه تحمل خیلی چیزا رو ندارم . صبرم ته کشیده. 

یعنی اگه میتونستم برم جای دیگه ، دیگه ادامه نمیدادم .

ولی خب ساره جان برای تو همیشه همینه که هست .

خیلی روحیه خوب و سرحالی ندارم این روزا . فقط همه چیز رو پاس میکنم.


نظرات 7 + ارسال نظر
beny20 پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 12:32 http://beny20.blogsky.com

واووو ،، خیلی محشره ،،،

حالا زمانش مهم نیس
الان یا ماه بعدی ،
یا دو سال دیگه ،
سرت که خلوت شد ،
بگو منم یه سفارش چهره دارم ..

#هنرمند_طراح

همیشه موفق باشین

مرسی مرسیییی
ممنونم شما هم موفق باشید
من پررو کی و چطوری خبرتون کنم

ریحانه شنبه 27 دی 1399 ساعت 00:03

این زیر آب زنی نیست.
البته نحوه گفتنت هم خیلی مهمه. بگو من شروع به موقع کلاس خیلی برام مهمه. از طرف دیگه، همون طور که احتمالا در جریان هستید، خانم فلانی معمولا نیم ساعت دیرتر میتونن بیان. ممنون میشم این موضوع را حل کنید.


سکوت تو یعنی تو هم موافق این بی نظمی هستی. بعد برات دردسر شد، نگی چرا ها.

آره خب دردسر ممکنه بشه .
ولی واقعا منتظرم یه کم بگذره بش بگم به مدیرمون

کتایون جمعه 26 دی 1399 ساعت 17:13

وااای...خیلی قشنگه...خیلی دلبر...بی نظیره...هیجان انگیز ...فوق العاده...از دیدنش سیر نمیشم...ماشالّله وهزار ماشالّله به اون دستان هنرمندت...فتبارک الله

حیییف که نمیتونم استیکر بذارم ...
مررررسیییییسی واقعا خودم از این همه تعریف ذوق کردم
سلامت باشی عزیزم

Reyhane R جمعه 26 دی 1399 ساعت 15:20

چه زیبا و هنرمندانه (:
وای تحمل بی نظمی خیلی سخته.
من اگه قرار باشه یه کاری سر یه ساعتی انجام بشه حتما باید همونموقع انجام بدم.کلافه میشه آدم ):

قربانت ریحانه جان . آره برای منی که از بچگی عادت کردم همه چیز سر وقت و ترتیب باشه خیلی سخته

عابر جمعه 26 دی 1399 ساعت 13:57

ببین از عالی بهتر چی داریم اونو میخوام بگم اخه بند انگشتها و اون انگشتر رو چطورررر اینقدر عالی درآوردی
بهش بگو بچه ها به من ایراد میگیرن و بعد هم چه ساعتی بابات میاد دنبالت همون موقع به من اس ام اس بده که من راه بیفتم پشت در نمونم . انشالله این حرف رو بگیره و خجالت بکشه

عالی تویی که کار منو عالی میبینی . هنر شیرین . زمان بر . علاقه و پشتکار زیاد میخواد منم که عاشق این کار . دل میدم و همه وجودم رو پای کار میذارم که تا جایی که میشه شبیه مدل دربیاد
آره بذار یه مدت بگذره یه کاریش میکنم دیگه هرچیزی حدی داره

فرساد جمعه 26 دی 1399 ساعت 09:20

سلام هزاران آفرین، عجب کار قشنگی
همیشه محصول صبر شیرین هست
دوست عزیز واقعا شما با این دقت و نظم و استعداد و پشتکار، استحقاق آینده ای بسیار درخشان دارید
پست های قبلی شما را خوندم
متاسفم برای افرادی که حقوق زن ، دختر ، فرزند، کارمند و... به راحتی نادیده میگیرن
بهترین راه، راهی هست که در جریان زندگی برات پیش میاد

شاید به استاد هنرمندی تبدیل شدی که با هر تابلویی در سراسر ایران و جهان بدرخشی
و با درآمد هر تابلو بتونی برای یک دختر معلول یا یک دختر و یا پسر محدود شده آینده ای آزاد بسازی

موفق باشی و از پیشرفت هایت بنویس

سلام دوست عزیز خوبید شما . بسیار متشکرم.
امیدوارم بتونم واقعا یه روزی دستی و کمکی باشم برای کسانی مثل خودم .
امیدوارم آینده روشن هرچه زودتر خودش رو به من نشون بده
شما هم موفق باشید و سلامت

ریحانه جمعه 26 دی 1399 ساعت 00:48

وااای خدای من
این تابلو بی نظیره

دستت طلا



در مورد همکارت، دیگه نمیخواد خودت شخصا بهش تذکر بدی.
به مسیول اموزشگاه مشکل را توضیح بده و بگو ممنون میشم حلش کنید.

بدون اعصاب خوردی؛ اتلاف وقت یا هر چیز دیگه ای مشکلت حل میشه.
چون برای مسیول اموزشگاه هیچ چیزی مهمتر از نظم در برقراری کلاس نیست.

مرسی از تو عزیزم
راستش خودم تو فکرش بودم و چند بار خواستم زنگ بزنم و یه جوری که بد نشه برای خودم و اون به مدیر بگم ولی یه چیزی درونم میگفت این زیرآب زنی هست وقتی اون چیزی نپرسه و از طرفی ترسیدم اگه تذکر بگیره متوجه میشه که من چیزی گفتم.
فعلا گذاشتم یه مدت سر بشه بعدش به مدیر میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد