فعال پوچ

از اونجایی که بازدید پست قبل واقعا ترکونده... اومدم بگم ای خوبم .

به یکی از دوستام هم گفتم گاهی حس میکنم خوبم

گاهی حس پوچی شدید میکنم ، فکر کن آدم این همه بدو بدو کنه و فعالیت ، ولی حس کنه پوچه.  خب چون عشق و محبت یه سری آدما تو دلش خالیه .

میگن دخترانی که محبت پدر سیراب شون میکنه ، حتی کمتر نیاز به ارتباط با جنس مخالف پیدا میکنن . پر میشن از هرچیزی که تو دنیا هست و خیلی ها مثل من جون میکنن تا بشون برسن .

خوش به حال دختری که پدر عاشق خودش داره .

ما که دیگه کلا ازمون گذشت و دیگه امیدی به این رابطه نیس .


کلاسام شروع شد و عصرا میرم زبانکده. 

بقیه تایم هم مثل همیشه .

یه کار سفارشی تبلیغاتی دستم هست که این مدت بعد اون تابلو شروع کردم و گذاشتم جزو آموزشم . چون هنوز زمان داشتم از ماهی که پول پرداخت کردم . تقریبا آخراش هست چون سایزش a3 ، زودتر به آخر رسید .

مدل بعدی رو هم استاد برام فرستاده تا بعد این کار اونو شروع کنم . جزء مراحل آموزشی هست . چهره یه مرد .

مامانم امروز نشسته میگه حالا اینا رو میکشی چه کارشون میکنی با یه لحنی ... تقریبا هر روز نگاهش پر سوال . فکر میکنه دارم وقت هدر میدم . گاهی میفهمم که میگه خب که چی حالا .

اینو کجای دلم بذارم ... از آقا قایم میشم تو اتاق دربسته خواهرم و پناه میگیرم منو نبینه ، این دفعه مادرم ...

اصلا با زمان پیش نرفتن اصلااااا.

حتی جرات استارت تابلوی اون مرد رو دارم از دست میدم .

بش گفتم این یکی سفارشی هست .


پنجشنبه جمعه مهمان و رفت و آمد خورده ریزه  زیاد داشتیم ، آخه خانم یکی از پسرای فامیل بخاطر سرطان فوت کرد و میامدن عرض تسلیت که برن خونه اونا ، خونه ما هم سر زدن .

خدا بخیر کنه کرونا رو شکست بدیم . چه مسخرههههه...


نظرات 1 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 18:53

سلام . اصلا هیچ واژه ای پیدا نمیکنم که بگم بلکه اروم بشی ولی یه چیزی بگم چه خوبه که توی این بستر تو اینجور تربیت شدی و وسعت دید داری یعنی مامان توی تربیتت موفق بودن که تو رو برای نسل خودت تربیت کردن. زنده باشن و سلامت انشالله و امیدوارم امیدوارم امیدوارم که گشایشی اتفاق بیفته تویِ کارت

ممنونم عابر جانم . خدا به همه پدر مادرها سلامتی بده
محبت داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد