مقصر همه اینا کیه؟

دوست عزیزی که پیام خصوصی گذاشتی پرسیدی کی نمیذاره نقاشی کنم

کی نمیذاره نفس بکشم

کی نمیذاره زندگی کنم

کی نمیذاره بیرون برم

کی نمیذاره تو خونه بی روسری بگردم

کی نمیذاره آرایش کنم

کی نمیذاره با دوستام برم بیرون

برم مسافرت

مسافرت بخوره تو سرم ، برم تا سر کوچه ، تا مطب دکتر

نمیذاره برای بیرون شال سرم کنم

نمیذاره بخندم

نمیذاره گوشی دست بگیرم

نمیذاره حتی ۵ دقیقه دیر کنم

نمیذاره تو خونه راحت راه برم و حرف بزنم

نمیذاره

نمیذاره

نمیذاره

و هزاران نمیذاره دیگه ....

سوال شما امروز تلنگری زد به سکوت خفه من .

نخواستم بنویسم و دیگه نمی نویسم کی چی شده چی نشده. 

جواب همه اون سوالات بالا و سوال شما فقط یک نفر اونم مردی بنام پدر

ناپدری

آقا

یا هر اسمی که اصلا الان برام مهم نیس

الان عین باروتم در حد انفجار .

تقصیر شما هم نیس دوست من ، از من ناراحت نشید .

اصلا قرار نبود چیزی بگم و بنویسم .

نظرات 5 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 16:17

خداییش تحت ستمی با شرایط سخت. هر توصیف دیگه ای از این شرایط دروغه.

قربونت که منو درک میکنی

مرجان جمعه 19 دی 1399 ساعت 01:24

عزیز دلم خیلی صبوری خیلی

والا گاهی خودم حس میکنم شاید تسلیم شدم گاهی هم که مجبور میشم عکس العمل نشون بدم حس میکنم دیگه صبر و طاقتی نمونده
چه بگم
گاهی خودم خودمو نمیفهمم دیگه

مریم پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 12:12

سلام عزیزم تنها نیستی منم مثل یک کیسه بوکس هستم که از خانواده خودم همسرم و خود همسرم هر کسی کم میاره چند لگد محکم میزنه تازه بعدش هم میگند خفه شو صدایت در نیاید هر چی هم دعا میکنم انگار نه انگار روزی چند دفعه اشکم را در میاورند شاید باور نکنی جاریم مادرشوهرم را اذیت کرد دعوا و جر و بحث و فحشش را من خوردم از اونی که اسمش همسر هست پرسیدم اخه برای چی مگه من چکار کردم گفت به تو گفتند تا جاری بفهمه چون جاریم زبان دار هست و همسرش پشت سرش هست فحش را من خوردم این یک نمونه کوچک هست متاسفانه نمیشه برایتان خصوصی پیام بگذارم

واقعا موندم اینجور مواقع خدا کجاست
ناراحت شدم از حال شما . برای کسی مثل من که نتونسته مشکلات خودش رو حل کنه دیگه گفتن حتی یه جمله به شما از نظر خودم هم مسخره میاد . مثلا بگم صبور باش . یا بگم نذار حقت بخورن .
فرق شما با من اینه که من با آقا (پدر) مواجه هستم که چون مثلا پدرمه نباید مخالفتی کنم باش یا مبارزه یا بش بگم داری درحق من بد میکنی ظلم میکنی
اما شما اون حد تعهد و چی بگم لزوم سکوت و احترام دربرابر حتی همسرتون رو نداری ، میتونی داد بزنی و مخالفت کنی و از حقت دفاع کنی . مجبور نیستی سکوت کنی . پس حتما راه های مختلف رو امتحان کن . زنان زیادی هستن که راه های خیلی خوبی به تجربه نه به حرف، به کار بردن و نتیجه گرفتن . مطالعه میخواد و روانشناسی.

اگه پیام خصوصی خواستید بگید خصوصی من تایید نمیکنم ، فقط میمونه جواب تون که اگه شد پست میکنم تو وبلاگ اگه نه دیگه فقط میخونم
ممنونم از حضورتون

ریحانه پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 01:46

سحر نزدیک است

به نظر نمیاد

عابر چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 20:36

ناراحت نباش عابر جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد