ساعت های خالی ...

گفتن پول ، پول میاره .

کار کار میاره. 

دور از جون فقر هم فقر میاره. 

یا کار نیس یا همه چی با هم میشه .

کار ترجمه و تدریس خصوصی و طراحی و کار بیرون و وووو

یه کار ترجمه داشتم با فشار زیاد و زمان کم انجامش دادم . یکی از کلاس خصوصی ها از سه تا ، تموم شد . ولی خدا ترجمه رو جایگزینش کرد .

من راضی ام از این همه کار و فعالیت.  یعنی خیالم راحت زمان سوخته و هدر رفته ندارم .

ساعت های خالی شما را خریداریم. 

یه پیشنهاد آموزش طراحی سیاه قلم هم داشتم که قراره وسایل تهیه کنن و شروع کنیم .

چند تا کار تو بازار دارم اما دل نمیکنم از این تابلو .

تموم بشه فعلا کار جدید نمیگیرم از استاد . میخوام چند تا کار رنگی انجام بدم و سعی کنم سفارش کار چهره بگیرم و روش تمرکز کنم .

راستی نقاشی روی پارچه رو هم امتحان کردم . نتیجه کار خیلی خوب شد . حالا قراره با یکی از دوستام بررسی کنیم و البته خیلی تحقیق کردیم . اگه بشه مدل کار رو مانتو و تیشرت و کوسن و این چیزا بزنیم و هرکس خواست براش انجام بدیم . وسایل کار چند قلمی کم داریم فقط. 

ولی تجربه متفاوت و شیرینی بود .

دیگه لباس قدیمی ها و وایتکسی تون رو دور نندازید،  بدید من براتون طرح دلخواه تون رو بزنم .


من همین قدر کم بنویسم کافیه چون هم وقت نمیکنم زود زود بیام . هم نمیخوام بعد مدتی پستم طولانی بشه و خسته کننده. 


مخلص همه تون ساره ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 01:04

بوس بهت که بمب انرژی مثبتی

واقعااااااا
من بمب انرژی مثبتم... چه خووووب

Reyhane R سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 21:44

ای جان (:
خسته نباشی عزیزم.
خداقوت.

ممنونم عزیزم ریحانه جانم خوبید

تیلوتیلو سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 12:01 https://meslehichkass.blogsky.com/

موفق باشی دختر پر انرژی و پرتلاش...
دوست دارم کارهای خوشگل و بینظیرت را ببینم

ممنونم عزیزم
حتما نشونت میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد