محبت های جبران ناپذیر

وقتی آقا محسن خواننده محترم و عزیز لطف میکنه و برای من جعبه میسازه ، اونم نه یه سایز بلکه سه سایز . و همون چیزی رو میسازه که مناسب و اندازه کار منه.  و من هرچقدر تشکر کنم هنوز برای جبران کم میارم ... و ایشون حتی راضی نمیشن هزینه ای بگیرن ....

  امیدوارم بتونم جبران محبت کنم . زحمت کشیدن و برام پست کردن . دیروز دستم رسید .

از همین جا هم از ایشون بسیار تشکر میکنم .

من تو زندگیم دوستای خوب خیلی زیاد دارم . و همیشه همه توانم رو بکار بردم که محبتم رو بشون نشون بدم و از اونا عقب نمونم . خب مسلما اینجور روابط معامله بده بستانی نیس ، بلکه یه حس علاقه و محبت و توجه به دوست هست که از دل آدم ریشه میگیره . و هرکس از دلش محبت رو میگیره و انتقال میده . یکی با یه جمله همدردی و یکی هم با یه هدیه .

امیدوارم همیشه همه سالم و موفق و شاد باشن .



نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 14 آذر 1399 ساعت 22:42

دست آقا محسن درد نکنه که این دوست ارزشمند و عزیز ما را خوشحال کرد.
تو بهترینی و بهترینها را لایقی. بوووووس


اقا محسن دم شما گرم.

ممنونم عزیزم وااای مرسی

سمانه جمعه 14 آذر 1399 ساعت 21:27 https://weronika.blogsky.com/

دستشون درد نکنه
چقدر خوبه وجود این انسان ها
نشون می ده که هنوز دنیا قشنگی های خاص خودش داره

آره واقعا . خدا خیرشون بده

تیلوتیلو جمعه 14 آذر 1399 ساعت 21:25

چقدر خوشحاام که ایشون حالشون خوبه
مدتها سعز کردم از وبلاگشون جوباز احوالشون بشم اما پاسخی دریافت نکردم
اگه براتون ممکنه سلام من را هم به ایشون برسونید

سلام تیلوی عزیزم . ایشون دیگه نمینویسن متاسفانه.
منم میخونن اما کامنت نمیذارن معمولا . زحمت کشیدن از طریق اینستا پیام دادن و جعبه رو هم لطف کردن درست کردن .
حتما سلام ت میرسونم عزیزم .

عابر جمعه 14 آذر 1399 ساعت 17:32

مبارکت باشه دستشون درد نکنه انشالله به زودی یکی هم همین جوری ایشون رو غافلگیر و خوشحال کنه، چه چرخه جذابی بشه

ممنونم عابر جان دلتنگت بودم عزیزم..
بله خیر و محبت باید عین رود جریان داشته باشه از هر سرزمینی هم رد بشه فرقی نمیکنه شناس باشه یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد