بگید چرا اینقدر دیر میای که بخوای اینقدر حرف بزنی ...‌

خب از کجا بگم براتون ...

وقت و حوصله نوشتن نداشتم . و کمتر حتی به دوستان وبلاگی سر زدم .


از اول آذر کار تابلو رو دیگه شروع کردم . آخرش سایز کار رو با اصرار و توضیح شرایطم برای استاد از ۱۰۰ در ۷۰ به ۵۰ در ۷۰ رسوندم  . تا ساخت شاسی و پیش بردن کار برام کمی آسون تر بشه . تقریبا ده روز گیر پلات زدن از طرح و سفارش شاسی به نجاری از همین ماهشهر  و خرید پشت خرید برای چیزایی بودم که استاد میگفت برای کارم لازمه . یعنی هرچی دراوردم از اینور میومد از اونور میرفت . فقط برکت آموزش رایگان اون دو بچه فامیل ، شده چند تا شاگرد خصوصی مجازی و گاها حضوری که به جیبم واریز شده و میشه تا از پس هزینه هام بربیام و هر روز شاکرم برای هر پولی که میاد و هر پولی که میره . استادم گفت باید یه ست قلمو بخری هزینه ش ۳۴۰ شد و حالا هم گفت باید فیکساتیو بخری برای اتمام کار اونم شد ۲۲۰ ، غیر از چیزای ریز ریز ...  همه رو هم یا از تهران یا رشت سفارش دادم و خب هزینه پست هم اضافه میشد . ولی خیالم راحت بود که لنگ نموندم .

و عشقی که دارم از کار میبرم وصف ناپذیره.  جوری دارم لذت میبرم و مست میشم که خدا میدونه . زمان کار کردنم و جام خیلی محدوده . به سختی خودمو جا میدم و رو همون میز کوچولو تخته شاسی ۶۰ در ۸۰ رو قرار میدم و کار میکنم و هر دقه باید یا بلند شم یا خود کار رو بچرخونم.  هر چی فکر کردم بتونم شرایط کار شب رو هم اوکی کنم اصلا نشد . و به همون صبح به صبح قناعت کردم .. اگه همون صبح هم به کار داخل یا بیرون خونه نگذره هم خوبه .

تموم بشه دیگه اجازه دارم سفارش کار بگیرم و هوووووررررراااا....

۸ آذر رو رد کردم و با یه حال زیر حد معمول به سال جدیدی از عمرم وارد شدم . کاملا عادی و ساکت و خاموش .


و اما بارندگی سه شبانه روز که یه سر بارید و زندگی مردم رو زیر آب برد . البته منطقه تا منطقه یه تفاوت هایی داشت . برای بعضی ها کل خونه رو آب گرفت . برای ما هم تقریبا یه متر آب وارد راهرو خونه شد و کلش به استرس و نگرانی گذشت و التماس مامانم به قطعی بارون . کل حیاط پر آب شد و بگم چه وضعی .

نشد برم کار و میخواستم تو انبار خونه کلاسام برگزار کنم که بخاطر اون حد از بارون و رطوبت ، داداشم گفت میخوای مریض بشی ، نمیخواد بری تو انبار . کنسل کن . مدیریت هم که درجریان بود من اصلا از تو خونه نمیتونم کار کنم خودش پیشنهاد کنسل کردن رو داد و کنسل کردیم. 

اگرم میرفتم تو انبار خیلی اذیت میشدم .

خدا رو شکر برای ما خسارت مالی نداشت فقط ناراحتی و نگرانی برای نزدیکان و آدمایی که از این که هست بدبخت تر شدن . سیستم فاضلاب شهر تحمل دو ساعت بارش پیوسته رو نداره و زود همه جا پر آب میشه . خدا رو شکر دیشب بند اومد و تا دم ظهر آب پایین اومد . و مامانم گیر شست و شور و تمیزکاری حیاط شد .

دوستان زیادی محبت داشتن و حال و احوال منو پرسیدن و دلگرمی بودن برام .

امروز رفتم کلاس ..‌ اما میگن تا آخر هفته انگار همین وضع و خدا رحم کنه . یا نمیباره یا سیل میشه . انگار لذت بر ما حرامه .

بماند که آقایون مسئول چه میکنن ؟؟؟ فقط کیسه هاشون از نفت این استان هی پر و پرتر میکنن ...

و از خدمات و رسیدگی خبری نیست .




نظرات 4 + ارسال نظر
زاله چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 11:39

عزیزم تولدت مبارک.
خدا رو شکر اوضاعتون روبراه شد. امیدوارم باعث خرابی برای هیچ‌کسی نشه این بارندگی‌ها.

ممنونم عزیزم. الهی آمین

عابر سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 15:16

سلام امسال که ما زندگی نکردیم که یکسال به عمرمون اضافه بشه پس سن همون سن پارسالِ ولی سالروزش مباررررکت باشه منم اخبار رو دنبال نمیکنم خیلی متاسف شدم برای سیل چه اوضاع بدی خدا رحم کنه واقعا هندل کردن هر اتفاقی کنارِ کرونا خیلللللی سخته انشالله که بلا دور باشه .

ممنونم عابر جان . آره واقعا اگه زندگی نکنیم حساب نیس بالا رفتن یک عدد سن ، ماهیت آدم رو ارزش نمیده باید بتونیم حس کنیم زندگی کردیم و استفاده بردیم

ریحانه سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 11:10

تولدت مبارک عزیزمممم
انشالله سال بسیار خوبی پیش رو داشته باشی.

آخجون به نقاشی و تابلو. کارت به سفارش برسه، استادت برات سفارش میگیره؟ وااای که ایشالله بشه و کلی پول پارو کنی. عزیز دلم. واقعا تبریک

موفق باشی مثل همیشه

خیلی خیلی خوشحال شدم بابت اینکه بارش برای شما خسارت ایجاد نکرده. انشالله مشکلات به زودی حل بشه و سیستم فاضلاب شهر را سریعا درست کنن. ۴ تا خندق هم از پارسال تا حالا کنده بودن الان مشکل حل شده بود!

مرسی ریحانه جان . ممنون عزیزم
امیدوارم همه خوش و عاقبت بخیر باشن
الهی آمین

تیلوتیلو سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 00:36

اول از همه تولدت مبارک
انشاله که امسال سال بینظیری باشه برات
بعدهم خریدای جدید مبارک
به دلخوش استفاده کنی
حقیقت اینه من مدتهاست خبرها را دنبال نمیکنم و اصلا متوجه نشدم، خدا را شکر که بلا دور شده
انشاله که همتون سلامت باشبد

ممنونم عزیزم شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد