اگه پول زیاد داشتم ...

پست امروز تا حدی دور از واقعیت و توان منه .

میشه گفت دلخواسته ست .

اگه شرایط جور بهتری بود دوس داشتم این کارها رو بکنم . دنبال توجیه و رد و قضاوت شدن ، نیستم .

فقط به خودم میگم اگه پول زیاد داشتم ، و صد البته بعد از اینکه همه واجب ها رو میتونستم برای خودم فراهم کنم  ، چندتا کار دیگه برای خودم میکردم که همیشه دوس داشتم انجام بدم اما پول اولین مانع بود و در حد یه فکر سبک میان و میرن .

۱.دوس دارم موهام کراتین کنم ، صاااااف صاف . 

و دوس دارم موهام فر ریز کنم .

هر دو حالت رو دوس دارم ، موهای خودم صاف با حالت موج دار هست . البته از جلوی سرم کاملا صاف . ولی از پشت یه لول قشنگی داره . من همین حالتش رو هم خیلی دوس دارم . اما تنوع مدل مو برام جالبه .


۲. میرفتم فیشال.  این از اولی واجب تره . چون پوستم خیلی حساس و مراقبت از پوست خیلی هزینه بر و زمان بر هست . میرفتم پیش بهترین سالن شهر و میگفتم مراقبت پوست صورتم رو شروع کنه با بهترین مواد و کیفیت کار . یه پوست صاف و تمیز ، که با دیدنش حس خوبی کنی .


۳. یه ست حرفه ای مدادرنگی پلی کروم میخریدم. برای حرفه ای و عالی تر شدن نتیجه کارای نقاشی با مدادرنگی.


۴. یه دوره آموزش حرفه ای رنگ روغن و مدادرنگی ثبت نام میکردم .


۵. مورد ۵ رو هم تو ذهنم نگه میدارم . ولی شماره بندی ش ، کمک میکنه که یادم بمونه .


بعد مدت ها یه ثبت نامی ، آموزش نقاشی گیرم اومده . از اول آبان شروع میکنیم .


یه کار پر جزئیات در مقایسه با کارای قبلی تو دستمه . تموم شد میذارم که شما هم ببنید .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد