اتاق های رویایی من

از این سه مدل اتاق پرینت رنگی گرفتم بذارم جلو چشمم . از ته ته دلم آرزو میکنم تا قبل مردنم ، این خواسته م برآورده بشه .

دلم یه اتاق میخواد که توش پنجره باشه ، نور بتابه داخل ، بارون و پاییز رو از صافی پنجره ش با بهترین کیفیت تماشا کنم. تو خنکای پاییز ، پنجره رو باز کنم و عین جودی ابوت سرمو بکنم بیرون و یه نفس عمیق بکشم و به آسمون نگاه کنم و بگم خدایا شکرت .

یه پرده دو لا که هروقت دلم نور خواست ، حریرش رو باز کنم و هروقت دلم تاریکی خواست دوتا پرده رو باز کنم .


یه میز کار نسبتا بزرگ با پارتیشن تا سقف و دکور بسیار زیبا ، که همه چی برام تو دسترس و دید باشه . و روش مجسمه یوگام یا یه گلدون گیاه از نمونه ای که بشه راحت نگهداری کرد رو میز بذارم . لپ تاپم دم دست باشه و هر زمان کار ترجمه داشتم زود بتونم دست به کار بشم . یه طبقه‌ که کل مداد رنگی هام توش بچینم و تو دید باشه و یه قسمت از اتاقم رو رنگین کمانی کنه ....

یه صندلی راحت که از اینور میز به اونور خودمو سر بدم و هرچی میخوام بردارم نخوام هی بلند شم هی بشینم. 

یه رنگ ملایم و یا کاغذ دیواری شیک و درعین حال ساده بزنم که اصلا از چشم و مد نیافته.

یه تخت دلبااااااازززز که از قل زدن تو جام ، نترسم که از اونطرف بیافتم . یه بالشت نرم که راحت تو بغلم جا بشه و یه ملافه سفید و یه پتو که اگه سردم شد بکشم رو خودم .

اونم که رو دیوار میبینید عشق منه کولر اسپیلیت... هاهاها

نمیدونم چرا جدیدا نمیشه استکیر یا ایموجی گذاشت اینجا . خواستم بخندم ... بگذریم...

عشق ... یعنی کولری که مااااال خودم باشه و کنترلش دستم باشه هی خاموش کنم هییییی روشن . وااااای فکرش کنننن...


دلم میخواد اتاقم کلوزت روم داشته باشه حتی اگه کوچیک باشه . کلوزت روم،  همون اتاقیه که همممممه کیف و کفش و لباسا توش تو طبقه‌ بندی ها از سقف تا پایین چیده میشه و یا هر وسیله دیگه ای ... و در هم داره و معمولا اندازه رفت و آمد فقط یه نفره.  مثل اتاق پرو میمونه که شخصیه...

همه تون دعا کنید من بتونم این عکس رو به واقعیت تبدیل کنم و توش زندگی کنم .

خدایییییاااااااا پلییییییییززززززز. 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهندس پنج‌شنبه 22 تیر 1402 ساعت 08:06

امید وارم آرزوت تبدیل به خاطره بشع

ممنونم از شما

. دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 12:45

سلام وقتتون بخیر. ببخشید میگم قیمت ترجمه هر صفحه انگلیسی چقدره؟ همچنین قیمت تایپ هر صفحه فارسی. ممنون میشم بهم بگید.

سلام من صفحه ای کار نمیکنم
خطی کار میکنم که حقی خورده نشه . قیمت اینجا انگلیسی به فارسی خطی ۶۰۰ هست . تایپ صفحه ای ۳۵۰۰

رها چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 21:39

امیدوارم که به همه آرزوهات برسی

ممنونم عزیزم

خاموش چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 13:24

الهی که بهتر از رویاهاآت به شادی وآسونی خیییلی زووود نصیبت بشه

قربان شما . انشالله. شما هم سلامت و شاد باشید

Reyhane R سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 12:29

چه عکسای قشنگی
ما هم بلننننننننند الهی آمین میگیم به دعای آخر پستت

خییییلی ممنونم دوست من

سمیرا سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 01:10

اینو یادم رفت بگم. من همیشه فکر میکردم کلازت همون کمد دیواری خودمونه.آیا درست نیست

به کمد میگن کلوزت ، کمد دیواری wall cupboard هم میگن. ولی این کلوزت روم ، قشنگ عین یه اتاق ، ولی دنج و یه نفره .

سمیرا سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 01:08

سلام دوستم خوبی
بنظرم مادیات قابل دستیابی هستن. واقعا دیر یا زود میشه بهشون رسید. شعار نمیدم ب خدا.ولی مهم اینه ک وقتی بهش رسیدی چیزای مهمتری رو از دست نداده باشی. و خوش بحالت ک اینهمه رویا داری

سلام خوبی شما . سمیرا جان امیدوارم رسیدن به مادیات به همین اندازه که میگی آسون باشه .
ولی حرفت درسته مهم اینه که چیز مهمتری رو از دست ندیم که انشاالله اینطور هم نیست .
عزیزم رویاپردازی که دیگه خرج نداره . نمیدونم شاید همه نداشته های منو ، شما دارید ... رویاهاتون تا حد زیادی با من فرق داره و شاید حتی بخندید و بگید این دختر چه دغدغه های کوچیکی و آرزوهای پیش پا افتاده ای داره .
هدف ها و آرزوهای هرکس براساس محیط رشدش و افکارش ، شکل میگیره . برای همین یکی میشه فضانورد و یکی آشغال گرد

فرساد دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 14:56

عالیه نظر خانم تیلو را خواندم

خوب منم به رویای شما اضافه کنم
کتاب خونه های بزرگ پر از کتابهای فاخر ایران و جهان

کارگاه نقاشی ، مخصوصا زمانی که تابلوی رنگ و روغن کاری میکنید باید اتاق کارتون مجزا باشه

تلوزیون بزرگ که روی دیوار اتاق خواب نصب شده

یه شومینه با صندلی راک

و یک جای دنج که محل استراحت گربه ها باشه


میز شطرنج

میز بیلیارد

پارکینگ هم با ۲ تاماشین دلخواهم تکمیل باشه

وای خیلی ممنونم.
ذوق کردم برای جای گربه ها . هنوزم در ارتباط هستم با گربه های محل .
اتاق کار با پایه بومی که همیشه روش یه بوم درحال کار باشه عالییییه.
پارکینگ با یه ماشین کوچولو مثلا ام وی ام برام نهایت خوشبختی وقتی همه چیز از خودت باشه و مستقل باشی.
شومینه هم برای روزای سرد حرف نداره کنارش بشینم و ماگ نوشیدنی و دمنوش دست بگیرم و با یه موسیقی لایت ، دیگه چی ازین بهتر

فرساد دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 14:39

انشالله تا سال دیگه این موقع توی آپارتمان شخصی خودت باشی

دوست عزیز میشه اتاق یا یه آپارتمان تمیز و شیک و مرتب داشت

یه سرویس خواب شیک، و یک یار قدیمی


اما بازی دنیا اینطور هست که این خونه هم مشکلات جدید در اندازه این خونه خواهد داشت

من تجربه خودم میگم، من بدست آوردم اما هزینه داشت

عشق با ما به منزل جدید نیامد

ااای آقا فرساد چقدر دلم میسوزه که میدونم عشقی بوده که حالا نیست . و خیلی کنجکاو میشم .
میدونم داشتن هرچیزی هزینه و بها داره .
امیدوارم طوری بشه که عشق بیاد تو خونه تون و اونچه رو که ندارید بهتون ببخشه

تیلوتیلو دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 11:59 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم یه خرده رویا پردازی کنم؟


من دلم میخواد یه اتاق کار داشته باشی جدا از اتاق خوابت...
توی اتاق خوابت گلدون نزاری... ولی توی اتاق کارت کنار پنجره ...روی میز... گوشه اتاق... برگهای سبز و تازه و جوان بهت حس خوب بدن و کلی انرژی جاری بشه
اتاق کارت مجزا باشه و یه کتابخونه بزرگ هم داشته باشه
اتاق خوابت دنج تر و آروم تر باشه
خلوت و خنک
یه فرش خوشگل و خوشرنگ هم وسطش داشته باشه
یه مبل راحت هم یه گوشه باشه برای لم دادن گاه گاهی
کوسن های خوشگل روی مبل
تخت بزرگ و سفید
اباژور خوشگل
میزتوالت پر از لوازم آرایش زیبا
و همون اتاق کلوزت که خواستی...

ای گفتتتتتییییی.
من تو آرزو کردن هم جانب احتیاط همیشه رعایت میکنم ترسیدم زیاده خواهی بشه . وگرنه به منه بات کاملا موافقم . اتاق کارم باید جدا باشه از اتاق خوابم .
مرسی از این توصیف و رویاپردازی قشنگت و همراهی ت با خیال من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد