رفتم برای آموزش شروع کار جدید ، و صحبت درمورد ساعات کار و هزینه پرداختی ، من گفتم صبح نهایتا تا 1 میتونم بمونم اونا هم گفتن شروع کار ساعت 10 و تا 1 ، زمان خیلی کمیه.  گفتم چقدر گفت 500 در ماه . گفتم هزینه آژانس م حساب کنید تو ماشین حساب ، گفت میشه سیصد و خورده ای ، گفتم پس این همه رفت و آمد برای حدود 200 تومن ، خب نمیشه . گفت ما پرداختی مون خوبه شما محدودیت زمانی دارید وگرنه اونقدر خوب درمیومد که براتون بصرفه.

متاسفانه مثل همه کارای دیگه ، بخاطر خونه ، نتونستم این کارو هم قبول کنم . به گذر زمان محولش کردم تا ببینم عاقبت کارم با زبانکده چی میشه.  اگه دیگه زبانکده نرفتم آنوقت میرم همین جا و میگم تایم عصر رو برام پر کنن. 

گوشیم هم باید بره تعمیر برای احتمالا ورودی شارژش،  چون بگیر نگیر شارژ میکنه .

نظرات 5 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 16:04

ساره جان
کار خودتو نمیتونی توی خونه انجام‌بدی؟
کلاس آنلاین بزار

سلام فهمیه جان . من تو خونه به استثنا کلاس خصوصی داشتم به سختی برگزار کردم چون سر و صدا زیاد بوده و هر دقه برا یه کاری بلند میشم و یا دستم تو آشپزخونه ست . تعداد بالا از تو خونه با شرایط که من دارم فعلا امکان پذیر نیست برای همین میرم تو زبانکده

کتایون پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 13:21

خدارو چه دیدی؟ شاید همین کار جدید باعث گشایش تو زندگیت شد...من همیشه از تغییر استقبال می کنم وباور دارم که هر تغییری برام بهتر میشه...گاها شده که در اون تغییر دیگران فکر کنند که همون قبلی بهتر بود...اما خودم باور دارم که این اتفاق حتما بهتره برام...در بلند مدت دیدم از جهاتی خیلی بهتر بوده...خواستم بهت بگم ....امید رو به هیچ وجه از خودت دریغ نکن ...دوستی که همیشه به فکرت هست وبرات دعا می کنه...به امید روزهای روشن واسه تو

مرسی کتایون جان عزیز . چقدر خوشحال میشم کسانی بم برای بار اول یا بندرت کامنت میذارن ولی میگن همیشه یاد من هستن و دعاگو.
خییلی ازت ممنونم عزیزم.
امیدوارم شما هم موفق و سلامت باشی.
البته کار جدیدی فعلا وجود نداره چون به توافق نرسیدیم

زینب پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 11:53

ساره جان خدا خودش روزی رسونه. امیدوارم خیلی زود نگرانی های مالیت برطرف بشه.

ممنون عزیزم انشاءالله

محسن چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت 23:17

چه کاری؟ همین آموزشگاه زبان؟

آموزشگاه گزینه دو کنکور

Reyhane R چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت 10:50

انشاءالله که مشکل کارت حل بشه.
آخه نامردا ۲۰۰تومن؟؟؟ اونم تو این اوضاع
نمیشه رفت و امد رو با وسایل نقلیه عمومی یا کس دیگه ای بری که هزینه اش کمتر بشه؟

آره دیگه اینجوریاست. نه واقعا نمیصرفه مزاحم کسی بشم یه روز راضی باشه ببره یه روز نه . یا کار داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد