تو اوضاع بد مالی و کاری ، حالا باتری گوشی م خراب شده داره اذیتم میکنه . و به شدت این روزهای آموزش مجازی من نیازش دارم . و کار بیشتری ازش میکشم.  تو فکرم بود یه کفش اینترنتی سفارش بدم چون وقتش شده یه کفش بخرم ، و حالا جریان گوشی پیش اومده ، که حتی اگه بخوام فقط باتری رو عوض کنم ظاهرا 200 تومن رو دستم هزینه میذاره . من قرار بود گوشی بخرم اما اونقدر گرون شده و داره هی رو قیمتش میاد که فعلا نمیتونم . داداشم گفت یه مقدار اگه بخوای بت میدم ... یعنی بعدها برگردونم ولی چون اوضاع کارم معلوم نیست چی به چی بشه ، قبول نکردم . ذهنم مشغول هزار چی هست .

دیروز و امروز هم با آقا  تنش داشتم و امروز جوابش دادم بسکه منو حرص داد و تحملم سر آورد . بش گفتم تو اصلا دوستی و محبت با کسی نداری و .... درب و داغون رفتم چند تا خرید کردم و دور زدم برای کارای شخصی خودم که اون روز نتونسته بودم انجام بدم . ماسک خیس خیس شده بود رو صورتم . برگشتم دوش گرفتم و آشپزی و ... 

میخواید بدونید ازم چی خواست ... ازم خواست خمیر کنم و نون بپزم .... جالبه نهههههههه. 


خوابم خیییلی به هم خورده . تمام شب بدنم گر میگیره و هی گرم و سرد میشم به فواصل حدود 10 دقیقه و هر شب همین اوضاعه.  صبح هم زود بیدارم از 7 . نمیتونم دکتر هم برم ببینم چمه.  شاید تیروئیدم بالا رفته . که اینقدر گر میگیرم در طول شبانه‌روز. 

نمیدونم چی بگم و چی بخوام یا چه دعایی کنم .


نظرات 2 + ارسال نظر
Reyhane R یکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت 21:59

سلام ساره جانم.
چه میکنی؟ بهتری؟
گرمای هوا و این ویروس مزخرف همه مون رو دیوانه کرده.
کاش زودتر تموم بشن
یا خدا صبر و تحملمون رو بیشتر کنه

سلام خوبی عزیزم ممنونم
واقعا صبر بده

نفیسه یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 10:43

خدایا تو کجای این همه قصه های تلخی
کاش این کرونای لعنتی زودتر تموم بشه به همون سختیای نرمالمون برگردیم
شاید گرمازده شدی که شبا اینجوری میشی
خاکشیر یا تخم شربتی بخور عزیزم ببین حالت بهتر میشه

گاهی میخورم ولی انگار باید تو برنامه روزانه م بذارمش.
هر سال میگیم دریغ از پارسال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد